Jeuk!!

Hoi Ladies,

Misschien een rare vraag, maar ja jullie zijn de enigen die mij kunnen helpen.
Naast de gevoelige borsten heb ook vaak last van jeukende borsten. Herkent iemand dit? Een paar weken geleden heb ik er een (jeukende) schraal plekje op mijn linker borst ontdekt, kreeg ik een vettige creme van de huisarts voorgeschreven en die is gelukkig nu weg. Maar de jeuk is gebleven ( bij beide borsten). Ik heb ergens gelezen dat je tijdens de borstvoeding kans hebt dat je een schimmelbacterie kan krijgen, maar dat is toch alleen maar met borstvoedng geven of niet?

Mamadixie (17 weken zwanger)

hey ik heb dit ook heel erg word er soms gek van want het lijkt of de jeuk in me borsten zit en je probeert niej te krabben maar dat lukt niej haha ik zelf doe er dan olie op   massage olie en hou het een beetje vet en dat help meestal wel   ik hoop dat je er iets aan hebt veel s6 groetjes carola nog 8 dagen te gaan

hoi

Had er gistren ook last van zere borsten en ook jeukende borsten dacht echt ongi te worden vandaag maar getest en zwanger,ik denk dat het komt omdat ze wat gaan groeien, groetjes wendy zwanger 1 e ronde nr twee nu 4 weken ongeveer

Hallo allemaal,

ik herken het gevoel. Het hoort er bij. Mochten jullie denken dat het binnenkort weer overgaat, dan moet ik jullie teleurstellen, want ik ben vandaag alweer 30 weken en heb er nog steeds last van. Vooral las ik s'avonds mijn beha uitdoe. Toen mjn buik begon te groeien kreeg ik vooral last van jeuk aan de onderkant van mijn borsten, waar ze eigenlijk bijna op mijn buik hangen. Arme baby. Daarom doe ik er nu elke morgen talkpoeder tussen om de huid droog te houden. Dat scheelt enorm. Babypoeder kan ook.

Groetjes van Marloes

Het kan idd vrij lang duren dat je er last van hebt. Wat ik wel even wil adviseren (wat mij is verteld)..als je ze gaat smeren, smeer dan niet op de tepel en tepelhof!!!! Misschien waren jullie hier al zelf op gekomen, maar anders vd zekerheid..  Hier het best ook niet met zeep ofzo aankomen..

Ook ik heb af en aan last van m'n borsten. Jeuk, pijn, enz. De jeuk onstaat meestal doordat je borsten groeien. Het beste wat je kunt doen is smeren en masseren. Je hebt speciale borsten-producten (Zwitsal mama borstencreme of Weleda Zwangerschapsolie). Let hierbij wel op dat je vanaf +/- week 32 overschakelt naar andere creme's als je borstvoeding wil geven! Dan kun je bijv. Weleda borstvoedingsolie gebruiken.

Groetjes en sterkte!
Marisa

Terug
Bovenaan