Jeuk!!!

Ik ben 15 weken zwanger van mijn tweede kindje en heb sinds een tijdje heel erg last van jeuk over mijn hele lichaam.
Ik word er gek van.
Ik smeer al menthol gel maar dat helpt maar heel even.
Wie herkent dit ook en wat hielp bij jullie???

Paardebloemwortelthee capsules.
Te verkrijgen bij De Tuinen. Geheel homeopatisch.
Hielp bij mij fantastisch! Is zuiverend.
Succes, jeuk is verschrikkelijk!

Anita

Hee hoi,

vervelend he, had er ook erg veel last van en ik kreeg de tip om   meer water te gaan drinken. Heeft bij mij geholpen dus wie weet?

Groetjes Alberdien

Helaas herkenbaar. Ik had er ook uitslag bij op mijn rug. Ik heb van de HA

Vaseline-Cetomacrogol Crème FNA
Vaseline-Cetomacrogol Crème FNA is een verzachtende en beschermende vette crèmevoorgeschreven gekregen. Helpt goed !

Sterkte ermee !!

Ik had er ook heel veel last van.
Wat ik op advies van de vk heb gedaan, is niet elke dag maar om de dag douchen en dan met zwitsal mama producten wassen en insmeren.
Werkte prima en ik heb de hele zwangerschap geen jeuk meer gehad, zelfs niet meer een klein beetje.

Gr. Alice
mv Eva 27-9-08

Hallo

Bedankt voor jullie tips,lijkt nu wat minder te worden,dus hoop dat het zo blijft.
Ik gebruik nu zwitsal creme douche en het lijkt te helpen.
Maar houd de tips zeker in mijn gedachte.

Groetjes Peet

wat apart al die adviezen..
ik heb het ook en mij werd geadviseerd me elke dag in te smeren met een lotion zonder parfum en zeep. En absoluut geen zwitsal producten.

Je huid is gewoon heel droog op het moment, en dat gaat jeuken.
Ik zou iig is kijken wat helpt, ik ben nu aan de neutral. Maar vind het wel erg prijzig. een fles gemiddeld 5 euro...
Ik zit nu zelfs zo erg dat ik me 2x per dag moet insmeren.

dit onderwerp is tijdje terug ook al meerdere keren aan bod geweest. Toen waren er paar dames bij die door de zwangerschap en andere ligging organen gal stapelden en daar veel last van hadden. Misschien is dit ook bij jou het geval? Zij kregen er med voor.
Misschien ff zoeken in oude berichten okt en dec geloof ik.
Sterkte ermee,
groetjes Mira

Terug
Bovenaan