Jeuk!!

hele andere vraag. maar ik heb sinds kort zo last van rode bultjes die pijn doen en jeuken na het scheren van mijn bikini lijn en oksels. vast de hormonen maar weet iemand een smeerseltje of zo wat zorgt dat die iritatie verdwijnd?
niet scheren vind ik zo vlak voor mijn bevalling ook niet zo ´n leuk idee.

Ik weet niet hoe jij je scheerd, ik scheer met een ladyshave want met een mesje krijg ik ook last van die bultjes wat je kan proberen om van de jeuk af te komen is talgpoeder helpt meestal wel tegen jeuk!

hoihoi daar,

nou je kan proberen met een enkel mesje te scheren in het vervolg.. iets minder glad mara geen buldjes meer!
zet hemop he :)))
succes met de bevaling straks :)
ik ben ruim 25 weken ....

vr gr bibi :)

hoi wat echt heel goed helpt is calandulangelei echt heel goed en is op natuurlijke basis gemaakt omdat het gebied wat je scheert best gevoelig is. Je legt de gelei is de koelkast zodat het lekker koel is het prikt niet ofzo het is alleen lekker koel. Waar dit ook HEEEL ERG goed voor helpt is als je hechtingen hebt gehad en die gaan jeuken omdat ze gaan beteren, de gelei ook in de koelkast doen vanuit de koelkast op een gaasje doen gewoon een streepje zo als je hechting en dan er op leggen nou je voelt het bijna sisssen hahaha

groetjes leonie

Terug
Bovenaan