jeuk!!

hallo allemaal,

mijn zoon jorik is nu bijna 10 weken, heb bij de bevalling een knip gehad,is ook gaan ontsteken. Maar dat is allemaal goed genezen verder,en het ziet er ook heel goed uit,maar het jeukt alleen nog zo. En alleen bij die knip, ik kan toch moeilijk de hele tijd met mijn hand tussen m,n benen gaan lopen. Dat is maar goed ook ,want ik zou het helemaal kapot krabbelen. Is dit normaal? en is er misschien een zalfje voor? Weet iemand hier een antwoord op?

monique

Hoi Monique,
Als iets vervelend is dan is het jeuk. En zeker op een plek waar niet heel dag zo makkelijk aan krabt. Ze zeggen wel altijd als het jeukt dan geneest het hihihi, maar daar heb je natuurlijk niet zoveel aan. Misschien helpt het om het een beetje vet te houden.

succes groetjes Sonja

Ja dat jeuken heeft met het genezen te maken volgens mijn huisarts( ik dacht dat ik een schimelinfectie had ofzow dus heb die toen opgebeld)
het is idd erg vervelend maar het gaat echt best snel weer over bij mij in elk geval na 4 dagen was het weer weg.
 groetjes sylvia

Weet je wat echt super goed werkt:

Sudocreme!!!

Is niet alleen voro de kleine goed, maar voor mama's ook. Mij had het veel geholpen (iig voor de jeuk).

Mocht  de jeuk  nu wel langer aanhouden, dan raad ik je aan toch naar de huisarts te gaan. Ws is het dan een schimmelinfectie. Hier hebben ze goede zalf voor en is het binnen een paar dagen weg...Een verademing!

Groeten

Hoi,
herkenbaar! Maar idd als het jeuk dan geneest het. Ik heb denk ik een goede tip voor je.
Smeer het lekker dik en regelmatig in met Vitamine E creme. Gekocht bij de reformwinkel. Deze is speciaal voor littekenweefsel. Werkt goed en ook meteen en het wordt er ook soepel van.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan