JEUK

Hallo meiden,

Hebben jullie   ook zo'n last van jeuk. Echt over mijn hele lichaam heen heb ik jeuk.

Weet iemand een goed middel (of lotion) hiervoor.

Ik word er echt gek van.

Groetjes

Corrie

calendulanzalf (apotheek) en mentholpoeder..

Je kunt er verder niks aan doen en met wat geluk gaat het snel weer weg. Het heeft met de uitstoot van je lever/galblaas te maken. Omdat je organen trager werken etc scheiden ze dus gal uit in je bloed en dat zorgt voor de jeuk. Vaak krijg je dan uitslag en zelfs galbultjes waar je gek van wordt!

In mijn eerste zwangerschap heb ik het  2 weken héél erg gehad,. Heb wat afgejankt van gekte! Was toen ook nog eens hoogzomer, hittegolf, dus dat broeide lekker. daarna was het ineens weg.

Dus mentholpoeder er op (apotheek a 3,00 euro zoiets) en inwrijven. katoenen/luchtige kleding aan en niet krabben!!! teminste,.. proberen.. Dus geen vette creme of iets dergelijks!!!

google ook maar eens op puppp-syndrome..

Sterkte!

Esmé mv Kay en ???

(27 wk)

Hoi,

Ik heb helaas geen tips. Bij mijn vorige zwangerschap ging de jeuk vanzelf over, toen de kinderen geboren waren. Maar goed, daar is het voor jou nog te vroeg voor.

Ik zou in ieder geval aan je VK melden dat je last hebt van jeuk, dan kan het onderzocht worden. In mijn geval kwam het destijds van mijn lever, die niet helemaal goed functioneerde. Dit kan schadelijk zijn voor het kindje.

groetjes,
Martine

Terug
Bovenaan