jeuk!!!

Hey dames,

Hebben jullie ook last van jeuk? Ik heb er met name last van bovenop mijn voeten! Ik weet niet of het met de zwangerschap te maken heeft, maar soms word k er niet goed van! Herkent iemand dit?

Liefs Janne

Hey Janne,

Ik spreek niet uit eigen ervaring, maar heb gehoord dat jeuk een verschijnsel kan zijn bij de zwangerschap.
Heeeel erg vervelend lijkt me. Schakel je VK of huisarts in, misschien hebben zij wel een tip of een smeerseltje.

Sterkte hoor. Groetjes

Hoi Janne,
Ik sluit me aan bij de club. Ik verga ook van de jeuk. Met name buik, borsten en onderarm.
Ben al met talkpoeder in de weer geweest, maar dat helpt maar even.
Volgende week moet ik weer naar de VK, hoop dat zij tips heeft.

Liefs Peet.

Hoi,
In mijn 2e zwangerschap heb ik vanaf week 20 enorme last gehad van jeuk en verschrikkelijke uitslag. Ik ging zelfs 's nachts koud douchen omdat ik er niet meer tegen kon. Waarschijnlijk heb ik PUPPP gehad, maar mijn verlosk had er geen ervaring mee. Ik heb van alles geprobeerd: lichte hormoonzalf via huisarts, mentholpoeder en gel, andere cremes via drogisterij, paardenbloemthee (dat zou helpen tegen de jeuk, maar bij mij hielp het niet) en nog wel meer middeltjes. Na mijn zwangerschap nog accupunctuur geprobeerd omdat het daarna nog niet verdwenen was. Het was echt een verschrikkelijke periode. Nu ben ik zwanger van de 4e en heb ik er gelukkig geen last van (3e zwangerschap is ook jeukloos verlopen).
Ik hoop dat je er snel van af bent.
Succes!! Groetjes.

Hoi Janne

Ook ik herken het hoor wat mij tot nu toe altijd heeft geholpen is na het douche je even niet afdrogen en je dan met babyolie insmeren en dan op laten drogen. De jeuk gaat dan snel weg en het helpt ook een beetje tegen de striemen als je die hebt. Misschien heb je wat aan deze tip

Liefs Kristel

Bedankt allemaal voor jullie tips, ga eerst maar eens even naar de kruidvat om inkopen te doen denk k! Als het niet helpt vraag ik de VK wel even hoe en wat!

Liefs Janne

hoi hoi,

ik ken het, heb vaak enorme jeuk aan mijn bovenbenen en kuiten.

ik heb de relax legs gel van zaroqe gekocht. werkt bij mij goed. zit een beetje mint in wat verkoelend werkt.

en gewoon lekker smeren. vaak is het gewoon droge huid.

x jessica

Terug
Bovenaan