jeuk!!

Hallo allemaal,

Hebben jullie ook zo'n last van jeuk? Nu heb ik wel ergens gelezen dat het bij een zwangerschap hoort, maar kan mij niet herinneren dat ik het bij de eerste ook had. Nu heb ik ook gelezen als je erg last van jeuk hebt dat het kan zijn dat je een leveraandoening hebt.
Ik hoef pas volgende week naar de vk en maak me eigenlijk wel zorgen. Iemand ervaring en wat doen jullie. Ik smeer na het douchen altijd met huidolie van kneipp.

Groetjes Miepje

ha Miepje,

Bij mijn eerste had ik ook ontzettende jeuk, was niks aan de hand, is gewoon een zwangerschapskwaal.
stond 's nachts lang onder de douche en daarna smeerde ik mij in met mentholtalkpoeder.
Maar of het echt helpt??
heel veel succes met de jeuk, ik weet hoe vervelend het kan zijn!

groetjes Mirjam

Het kan inderdaad zwangerschapscholestase zijn.
Gewoon even bellen met de VK, kunnen ze je bloed laten prikken en kan je er evt medicijnen voor krijgen.
Hopelijk is het niets bijzonders en hoort het er deze keer bij.
Maar als je je zorgen maakt, altijd even bellen! Vinden ze echt niet erg!

Groetjes Suus

Hallo...hier iemand die veel last had van jeuk bij mijn 3 eerdere zwangerschappen. En ook bij deze zwangerschap begint het alweer. Het is niet zo dat ik de hele dag moet krabben, maar heb gewoon een paar plekjes op mijn lichaam die standaard erg droog zijn (wat ik er ook op smeer!) en die dus erg jeuken.

groetjes

Hoi
Ja ik heb ook erg veel last van jeuk.
En vooral aan mijn borsten en de zijkant van mijn buik.
Bij mijn eerste zwangerschap had ik er helemaal geen last van.. ja af en toe wel een beetje .. maar nu wel wat extremer.
De buik en borstcreme geeft bij mij wel wat verlichting

groetjes sandra

Terug
Bovenaan