jeuk!

Naast de verhalen over kramp ed heb ik nog een kwaaltje. Jeuk! Vooral op mijn schenen. Ik krab het toto bloedens toe open. Ik weet dat ik er niet aan moet zitten en dat het erger wordt, maar ik kan het niet laten. Vreselijk. Bij de vorige zwangerschappen had ik alleen jeuk op mijn buik aan het einde van mijn zwangerschap, ik hoop niet dat ik dat er straks ook bij ga krijgen!

Jep, hierzo ook gehad. Eigenlijk alleen mn rechter scheenbeen die zo nu en dan enorm jeukt. Krabben met mn nagels, en lang, bijna tot bloedens toe. Dat heeft een paar dgen geduurt en toen was het weg.
Ik mergk wel dat mijn opperhuid ENORM gevoelig is geworden, alles kietelt! Mijn armen slapen en tintelen de hele dag (met name in de ochtend) en veel kramp in mn rechter onderbeen/voet. Net stuiptrekkingen. Tis wat he. Het lijkt zo romantisch, zwanger zijn, maar door dit soort kwaaltjes wordt het toch wat minder. Mijn maag is ook enorm gespannen, afgewisseld met krampen. Voelt bikkelhard aan. Pfff..... is het nog geen april?

Ja hier ook, ik smeer het in met bodymilk.. Maar je zou het toch ff aan je HA melden.. kan evt van je lever afkomen. Dit is zeldzaam maar komt voor tijdens de zwangerschap. Van mij komt het door te heet douchen en drogere huid (niet voelbaar droger hoor) tijdens zwangerschap. Bodymilk begint na een paar dagen 1x per dag na douchen goed te helpen.

Terug
Bovenaan