jeuk....

Hallo,

Wie herkent dit: mijn onderbenen en buik jeuken zo vreselijk. Vooral op mijn schenen, ik word er helemaal gek van. Heb het net ingesmeerd met bodylotion van Zwitsal, maar het werkt nog niet echt. Zou dit ook een zwangerschapskwaaltje zijn? Heb ook nog oorontsteking, dus echt vrolijk ben ik vandaag niet. Hoop dat ik de kleine vanavond weer even kan voelen. Dat maakt een hoop goed......

Groetjes
hellohello (17 weken 1 dag zwanger van ons 3e wondertje)

Hoi!

Ik heb hier ook last van!! Ik wordt er onderhand echt gillend gek van.... Ik heb het ook op mijn schenen en mijn buik. Ook op mijn stuitje, grommm. Gisteren tot bloedens toe gekrabd. Bij mijn eerste had ik hier ook last van... Toen hield het op met een week of 20, nu begint het net.... (16,2 wkn zwanger)

Is dus denk ik inderdaad een zwangerschapskwaaltje... Hopen dat het snel ophoudt!

hoi,
ik word ook gek van de jeuk.ik draag nog een hemd in me broek zodat die band niet op me buik zit,die helpt aardig,ik zat toen helemaal onder de uitslag.
dat komt dat je gal/lever anders werken zei de verloskundige,vette creme gebruiken.ik heb een creme van de huisarts.misschien kan je olie gebruiken na het douche.
ik gebruikte altijd natusan olie gel,maar dat is niet meer te koop,dat werkte heel goed.deed ik erop uit de douche vandaan daarna dempend afdrogen.
ik heb ook die zwitsal,maar helpt niet.
gr marjan

Waaaah, ik heb sinds vanavond ook overal jeuk!
Rug, armen en benen vreselijk!

Wel raar,.. vanochtend zoen ik het berichtje las had ik nog nergens last van hahahahaha
Ik leef gewoon zoo met jullie mee??!!!!!

Ik ga ook maar eens even aan de zalfjes!

Doeiii Natas

ik dacht al dat t aan mij lag!!!

ik heb ook de hele tijd jeuk!! en van dat verschrikkelijke droge vel!! heb ik nog nooit last van gehad!
zal dr wel bij horen!

liefs

Terug
Bovenaan