Jeuk!

Ik heb echt overal jeuk! Armen, benen, buik, rug. wordt er echt gek van af en toe. Herkent iemand dit? en is er wat tegen te doen?
Verder ben ik erg moe, lig elke avond half 9 -9uur in bed. Niet zo gezellig voor m'n man. Maar ik kan dan echt niet meer. Ik probeer ook s'middag wel een dutje te doen, maar wordt daar vaak brak van.
sorry even klagen hoor!

Hey Mamamar,

Klagen mag hoor zo nu en dan!
Die jeuk die herken ik enorm. Overal. Ik heb er nog niets op gevonden. helass
De moeheid is bij mij wat minder geworden. Ik hoop dat dat nu even zo blijft want dat breekt je ontzettend op.
Sterkte en hou je taai.

Liefs, Marieke.

Hey Mamamar,

Klagen mag hoor zo nu en dan!
Die jeuk die herken ik enorm. Overal. Ik heb er nog niets op gevonden. helass
De moeheid is bij mij wat minder geworden. Ik hoop dat dat nu even zo blijft want dat breekt je ontzettend op.
Sterkte en hou je taai.

Liefs, Marieke.

Hier een augustus mama to be.

De jeuk herken ik wel, kunt er helaas weinig aan doen. Heb hier ook met de verloskundige over gehad en het kan idd van de zwangerschap komen.

Klagen mag altijd. Succes

groetjes Sylvia

Hoi,

Ik merk dat het bij mij iets minder word als ik me goed insmeer met een vette bodycreme of iets. Bij mij zit de jeuk vooral op plekken die veel bewegen (knieen, ellebogen...) Misschien helpt het bij jullie ook!?

Groetjes, Nath

Hoi,

Ik merk dat het bij mij iets minder word als ik me goed insmeer met een vette bodycreme of iets. Bij mij zit de jeuk vooral op plekken die veel bewegen (knieen, ellebogen...) Misschien helpt het bij jullie ook!?

Groetjes, Nath

Terug
Bovenaan