Jeuk

Hi allemaal,

sinds 1 1/2 week heb ik jeuk, maar dan ook overal. Gek wordt ik ervan. Ik probeer het tegen te houden, maar onnadenkend zit ik toch weer te krabben. Nee, geen vlooien te zien. Insmeren doe ik ook vooral nu ook direct na het douchen, maar dat helpt ook niet. Heeft iemand een goed idee hoe je hier af kan komen?
El

Als ik jou was zou ik even naar de huisarts gaan, het zou wel eens zwangerschapsjeuk kunnen zijn. Mogelijk heeft de huisarts een goeie zalf.

Sterkte ermee!

groetjes Linda

Als ik jou was zou ik even naar de huisarts gaan, het zou wel eens zwangerschapsjeuk kunnen zijn. Mogelijk heeft de huisarts een goeie zalf.

Sterkte ermee!

groetjes Linda

Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook enorme last van zwangerschapsjeuk op mijn benen. Ze moesten zeker niet warm worden (dus alleen denkens vanaf mijn middel omhoog). Smeren met methol zalf, talkpoeder en ten einde raad doorgestuurd naar de dermatoloog. Misschien dan toch maar een hormoonzalf. Want je kunt er echt helemaal gek van worden en dan is een opmerking als niet krabben wel heel makkelijk!
Totdat ik mijn natuurarts sprak. Hij gaf aan dat echte zwangerschapsjeuk een reactie is op voedsel wat je eerder goed kon verdragen. Je eet of te zuur (yoghurt, spinazie, komkommer, sinaasappel etc) of juist niet zuur genoeg. In mijn geval 2 dagen vrijwel geen zure producten en het was helemaal over!!!!!! Na een week kon ik weer iets meer zuur eten en het is niet meer teruggekomen. Dus probeer je voeding ook wat te veranderen en wie weet helpt het ook bij jou.

Terug
Bovenaan