jeuk

hey meiden,

hoe gaat het met jullie?

ik heb de laatste dagen erg veel jeuk aan mijn borsten :S herkent iemand dit? Ik heb verder nergens anders jeuk! geeft soms best lastige situaties haha want tja je kunt niet overal zomaar even gaan staan krabben...

Liefs!

ja zie item hier ook ergens op de pagina. Zou heel goed van een droge huid kunnen zijn. Soort eczeem. Weet niet of het erg rood ziet/ uitslag?

Ik heb het met name aan de zijkant van mijn borsten en zijkant van mijn buik. Je kan niet overal staan krabben nee hahhaha maar je wordt er gek van. En al is het niet zo goed, heb lekker lange nagels lekker krabbelen :)

Je huid goed vet houden helpt wel een beetje.

hey!

Het is niet droog/rood. En ik hou het vet, met zwitsal borstencreme... Tja en aangezien ik nagels bijt, is er weinig om mee te krabben :p Het is gewoon kei-irritant haha ;)

Ha,

Ik heb het ook vreselijk gehad ( vooral net onder mijn borsten). Kon ook smeren tot ik een ons woog maar niks hielp. ( nou ja, amandelolie hielp een beetje). Ik heb zelf het id dat het komt door het uittrekken vd huid. Inmiddels ben ik ruim 36 wk en het is minder erg inmiddels, maar het blijft vervelend. Ik blijf maar vrolijk smeren en zachte/ niet knellende kleren dragen. Draag ook nu sinds een paar weken een soort hempje van sloggi. Iedere andere vorm van BH irriteerde me te erg.

Haha, gezellig toch zwanger zijn.

Gr. Judith

Hoi Lovertjuh,

Dit heb ik vandaag toevallig hier op de site gelezen.

-"Vooral in de tweede helft van je zwangerschap kun je ineens last krijgen van jeuk. Hormonen zijn de boosdoeners. Onder invloed van hormonen verandert de afbraak van rode bloedlichaampjes. Daardoor komen er galstoffen in het bloed en kunnen er pukkeltjes ontstaan die jeuken."

groetjes

Ik heb ook last van jeuk... idd kan de hormonen erop spelen... ik merk ook dat de melkklieren beginnen te werken.. zou ook daaraan kunnen liggen?

Is idd irritant dat je dan er last van krijgt... proberen n iet te veel te krabben... makkelijk gezegt dan gedaan natuurlijk haha...

thanx voor jullie reactie's! we doen het er maar gewoon mee hahahahaha vanmiddag ook, zit je heerlijk op het terras, en een jeuk! ik zal proberen niet te veel te krabben ;)

Ik had heel erg jeuk van de mama crème van zwitsal" . Gebruikte het al jaren voor mijn zwangerschap ( normale zwitsal dan hè ! ) toen ik zwanger was gelijk mama crème gekocht ging eerst goed maar naar paar weken ineens niet meer veel jeuk en uitslag op mijn buik en borsten.

Dus wie weet misschien heb jij ee ook lastvan.

Succes !

Terug
Bovenaan