jeuk.....

Het schijnt er echt bij te horen.
Ik heb af en toe jeuk, maar dan wel op plaatsen waar ik net niet bij kan of waar ik in het opnbaar niet kan krabben....

Mentholpoeder schijnt te helpen en veel katoen dragen.

ik heb onder tussen vk gebeld... en heb van middag afspraak in ziekenhuis... voor bloedonderzoek....
daar dat ik van nacht er niet van kon slapen zou het kunnen zijn dag ik zwangerschapscholestasis.... heb.... weeeeeeeeeeeer bloedprikken dus... mijn favoriet... maar goed ik ga me is klaar maken... hoop dat ik straaks goed nieuw heb!!!

gisteren is er bij mij een verhoogt lever enzymen gehalte gevonden... dit zou kunnen wijzen op Zwangerschaps-cholestase... echter krijgen we pas definitief antwoord hier op over twee weken als de resultaten terug komen van de galzurezouten... maar overloping gaan we maar van de ergste uit en krijg ik nu al pillen om het te bestrijden... de volgende week weer en voor prikken en geloof dat het van af nu zo we zo elke week prikken word...
in het ergste geval word de kleintje bij 37 weken gehaalde! laten we maar hopen dat de resultaten over twee weken goed nieuws geven...

wij ga hier onze maar is richten op alles zo snel mogelijk klaar krijgen daar dat we even van uit gaan dat we minder weken hebben tot de kleintje er zal zijn.... en tja een baby zonder naam is ook zo wat!!!

voor iedereen met jeuk... geef het voor al aan bij je vk/gyn.... maar ik moet zegen dat ik het wel heel exstreek had... over heel me lijf en heb er gewoon niet van kunnen slapen.... werd er echt helemaal gek van!!! ben nu nog aan het krabben... toen de vk vroeg waar heb je jeuk... was mijn antwoord " de vraag is meer waar niet.... en daar op is de antwoord ik kan geen plek bedenken" en tja niet jeuken is hier echt geen opties... word er gewoon gek van....

zo maar de medicijnen op halen... en hopen dat het minder word!!!!

Terug
Bovenaan