Jeuk

Hey meiden!

Ik zit weer met een redelijk genant vraagje.

Ik heb sinds een paar weekjes last van jeuk jeuk tussen me benen.
Nou heb ik wel eens schimmelinfectie gehad maar daar bij wordt de jeuk steeds erger en erger.

De reden dat ik nog niet naar de huisarts heb gebeld is omdat ik er soms last van heb.

Dan weer een paar dagen wel (een paar keer op een dag) en dan weer een paar dagen helemaal niet.
Ik ben 33 weken zwanger en merk ook dat het veel beter doorbloed is daar beneden en ook wat opgezetter.

Herkent iemand dit??? kan het er bij horen?
Kus amanda
 
Gebruik je misschien iets van inlegkruisjes dat kan een beetje gaan werken en jeuken. Of als ik me geschorren heb jeukt het ook wel is. Of wat ook nog jeuk zou kunnen geven is afscheiding wat in je zwangerschap meer is als normaal. Verder had ik soms hele erge jeuk op me benen of me borsten is toch een zwangerschaps kwaaltje.
 
Ik zou toch wel even naar HA gaan,want als je te lang doorloopt en het wel een infectie is kan dit wel schadelijk voor kleine zijn.
 
Grote kans dat dat een schimmel is. Heb je sneller last van tijdens je zwangerschap. Ik had het bij mijn eerste ook; net als jij soms een hele dag jeuk en dan dagen weer niet. Nu heb ik er ook weer last van. Er zijn gewoon middeltjes voor, maar hier is 'grootmoeders tip' ;-).
1 eetlepel huishoudazijn mengen met een halve liter water. Hiermee kun je je vagina (ook van binnen) spoelen. Is puur natuurlijk, dus zeker niet schadelijk voor je baby en voor jou. Niet alle geneesmiddelen kun je zomaar in je zwangerschap gebruiken.

Succes!
 
hoooi,
tegen een schimmelinfectie kan ook een inlegkruisje met yoghurt helpen!
als de jeuk niet overgaat toch ff langs de ha.
je kan dan zonder problemen speciale antibiotica nemen.
succes
 
Herkenbaar - niet de jeuk maar het feit dat het daar goed doorbloed en dus wat dikker is.
Ik weet niet of ik zelf zomaar met yoghurt of azijn aan de gang zou gaan. Zou zelf liever naar huisarts gaan. Is geloof ik wel verstandig om daar nu iets aan te doen zodat het tijdens de bevalling voorbij is.
 
Heel herkenbaar. Ik mag nu geen tena lady's meer gebruiken, aangezien het kwam door het vele gebruik daarvan. Nu maar meer naar de wc en veel schone onderbroeken aan, aangezien ik ook een beetje incontinent ben.
 
Terug
Bovenaan