Jeuk!!!

Met name 's avonds heb ik last van enorme jeuk op mijn handen en armen. Echt om gek van te worden! Het jeukt / brandt de hele tijd en krabben geeft even verlichting, maar zodra ik daarmee stop is het snel weer terug. Toen ik zwanger was van nr 2 had ik het alleen rond mijn polsen en dat was al erg vervelend. Ik ben toen zelfs een paar keer naar buiten gegaan om mijn handen in de sneeuw te stoppen... Bij gebrek aan sneeuw gisteravond mijn armen een hele tijd onder de koude kraan gehouden en vervolgens met Sudocreme ingesmeerd. Ook dit hielp maar even. Na heel lang wakker liggen ben ik uiteindelijk in slaap gevallen.
Hebben meer mensen hier last van? En wie heeft er tips?
 
Heihei, zelf heb ik alleen jeuk gehad op de buik, daar waar de stiae ontstond.Ik heb toen gemeerd met johanneskraut-öl, dat houd de huid soepel...is de huid op jouw armen ook droog? Succes!
 
Ik zou hiermee naar de dokter gaan. Een meisje dat ik ken via een ander forum heeft dit ook gehad en het bleek dat het kwam doordat haar lever niet goed functioneerde. De jeuk was hier het symptoom van. Het kindje heeft het niet gehaald.

Misschien is het bij jou niks, maar ik zou het zekere voor het onzekeren nemen.

Sorry als ik je ongerust maak, maar ik bedoel het goed.
 
Ik ga op zoek naar johanneskraut-öl, bedankt voor de tip! Verder ben ik vanmiddag bij de verloskundige geweest en die adviseerde dode-zee-zout. Geen idee waar dat te koop is, maar dat zou ook moeten helpen.
 
Ik heb ook erg jeuk (voornamelijk rug, benen en buik) dit had ik bij mijn eerste zwangerschap ook.
De vk adviseerde toen bodylotion van sebamed. Dit is ph neutraal en beval geen parfum. Bij mij werkt het erg goed!
Succes!

Groetjes Redaro (december mama)
 
Terug
Bovenaan