jeuk

ik word gek van de jeuk op me buik vooral onder aan me buik en bij me navel iemand enig idee wat ik er op kan smeren heb nu creme van clarins maar dat werkt niet.
 
hoi,

ik ken dat van me eerste zwangerschap.
ik ben toen die olie gaan gebruiken van weldra voor tegen straies, daar ging de jeuk bij mij door weg misschien werkt het ook bij jouw.

succes.
 
heey meid

van de etos de buikbalsem een goede creme is een sta tube in paarse kleur en anders baby creme doe ik ook elke dag die buikbalsem ruikt ook nog eens lekker kun je in masseren en ons kleine mannetje reageert er op die vind het jammer wanneer ik stop met me buik masseren dat laat ie weten door te bewegen

groetjes tam
 
Mijn vk adviseerde bij mijn eerste zwangerschap bodylotion van sebamed. Dit is ph neutraal. En er zit ook geen parfum in. Nu bij mijn tweede zwangerschap gebruik ik het ook weer en het werkt perfect!
Succes!
 

Creme van Clarins? die ken ik niet...
Speciaal voor de zawangere heb je de olie tratement van Clarins en het is echt top. Het vezacht en verkoeld..Zelf veeel jeuk bij mijn tweede gehad, en zodra de jeuk begon gelijk smeren! Het is maar tijdelijk (jeuk) in ieder geval bij mij.

succes
 
Terug
Bovenaan