jeuk!!!!

waaaah ik word al 2 dagen helemaal gek van de jeuk! mijn hele lijf kriebelt!!
Had al een paar weken een jeukende buik, vooral bovenop maar nu is het echt overal....
Iemand ervaring mee?? tips zijn van harte welkom!!

groetjes jacqueline

Ja, ik heb het ook gehad. Ook eerst op m'n buik, dat bleek later van het groeien te komen, want ik heb 6! striemen op m'n buik... En ik maar smeren, hielp dus niet...
Ik smeer mezelf elke dag helemaal in met bodylotion en dat helpt me.
Als dat niet helpt moet je het eens aangeven bij je VK, want het kan ook komen door (volgens mij) je lever of nieren. Daar kunnen ze met bloedonderzoek makkelijk achterkomen, hebben ze bij mij ook gedaan.

Succes!

Ik heb het ook, maar voornamelijk op mn onderarmen, die lagen op een bepaald moment helemaal open van de irritatie. De verloskundige dacht bij mij dat het kwam omdat je tijdens de zwangerschap sneller allergisch bent (wasmiddel of zo?), maar ik zou niet weten waarvoor, er is geen pijl op te trekken wanneer het voorkomt.

Goed vet houden als het heel droog is.

Menthol poeder wordt ook aangeraden tegen jeuk, maar niet iedereen vind het fijn. Van een warm bad of douche wordt de jeuk juist erger.

Hallo,

Ik breek even in. Ik kom van het juniforum. Ik heb mijn hele leven al veel last van jeuk. Wat goed helpt in balneum. Je hebt hier spul voor in bad en voor onder de douche van. 2 variaties, jeukstillend en extra vettend. Helpen, bij mij, alletwee goed. Ook heb je mentholcreme. Vind ik zelf prettiger dan poeder.

Of toch naar de huisarts gaan. Deze kan je ook creme's voorschrijven die goed helpen.

Succes!

Bedankt voor julie reacties, ga er mee aan de slag!
Vanmorgen bij de vk geweest en die dacht niet dat het van de lever afkomt!
Zij is ook homeopatisch arts dus nu ook op deze manier wat uitproberen!
ben benieuwd!

Terug
Bovenaan