Jeuk!!

Heb verschrikkelijke last van een jeukende buik. Al weken... Vooral aan de zijkanten.... Gewoon een droge huid of een zwangerschapskwaaltje? Tips zijn welkom :))

Liefs Anna
 
ik heb er ook vaak last van.. probeer niet te krabben smeer het lekker in en masseer het een beetje.. onder de douche met een spons is dan ook erg lekker.
Het komt door de aanmaak van het extra haar op je buik.. die gaan jeuken..
moet je maar eens kijken je hebt als je zwanger bent een beren vachtje op je buik hihi..

succes
 
Ik heb er nu met 11 weken ook als last van. De striemen van de vorige zwangerschap beginnen te jeuken. Ik denk dat het komt doordat ze weer uitrekken.
Ik heb Bio Oil gekocht afgelopen vrijdag en da's lekker spul zeg. De jeuk verdwijnt, het ruikt lekker en je krijgt ook een heel zachte buik.
 
hey meid,

ik heb echt MEGA striae en jeuken dat het doet! niet grappig meer. ik smeer het echt met alles in maar het blijft jeuken helaas. maar misschien dat het bij jou wel helpt. het voorkomt geen striae maar houdt je huid wel lekker soepel

xxx
 
Dat berenvachtje herken ik wel :) Heeel veel blonde donshaartjes, dus het zou kunnen.... Heb ook veel blauwe aderen aan de zijkant, zou dat striae worden?
Ga maar eens op zoek naar de Bio Oil!! Xx
 
Als het bidt moet je echt even contract opnemen met de verloskundige. Of bespreken als je weer gaat. Veel kerk en niets dat helpt kan ook wijzen op minder werkende galblaas. Daar krijg je dan speciale zalf voor.
 
Terug
Bovenaan