jeukende borsten!

sinds gisteren heb ik last van jeukende borsten (heb paar jaar geleden borstverkleining gehad) rode vlekken zijn zichtbaar en soort van hele kleine pukkeltjes/blaasjes.... ik smeer het in met purol (soort vaseline) want de huid is ook erg droog. Ook de tepels zijn zeer gevoelig, jeuken ook maar geen vlekjes/pukkeltjes, wie o wie herkent dit(helaas!)??? Ik ga zowiezo naar de huisarts hiervoor.
groetjes
susan 26 weken.
 
Pukkeltjes of blaasjes heb ik niet maar rode vlekken wel. Ook mijn borsten en tepels jeuken af en toe maar ik heb begrepen dat dit erbij hoort vanwege het groeien. Het oprekken van de huid kan jeuk veroorzaken. De Etos verkoopt trouwens speciale borstencreme voor zwangeren.
 
ja dit komt doordat je borsten groeien,dit krijg je straks ook met je buik.
mijn borsten jeukten ook heel erg gaat weer over hoor,ik smeerde ze in met zinkzalf ook omdat ze helemaal droog werden en scheurtjes er in kwamen.ben nu 39 weken en 1 dag ze jeuken al lang niet meer maar moet ze nog wel steeds insmeren goed vet houden.
 
Heel herkenbaar. Ik ben nu 22 wkn en mijn borsten jeuken ook. Pukkeltjes niet maar rode vlekjes wel (trouwens op meer delen van de huid). Vet houden en laat je partner ze ook maar lekker insmeren en masseren! Dubbel genieten. Buik heeft gejeukt, maar dat is gelukkig weg.
 
Terug
Bovenaan