Jeukende uitslag op buik en borsten :S !

Hey meiden ,

Ik heb vanaf maandag ineens hele erge jeuk en uitslag op mijn borsten en buik, heel vervelend want het jeukt ontzettend !

nu begint het ook een beetje op mijn polsen te komen :S ik heb geen idee waar dit vandaan komt...

Heeft iemand anders hier ook last van ? En hoort dit gewoon bij de zwangerschap of ben ik een geval appart? of toch maar even een afspraaak maken bij de huisarts? Het is namelijk mijn 1e kindje dus is erg nieuw voor mij :)

Liefs Roos

ja wel bellen meid.. kan zijn dat je lever niet goed funktioneert... ik kreeg ook overal jeuk en toen hebben ze bloed geprikt, helaas het bij mij niet de lever... stonden voor raadsel.. maar dat kan het geval wel zijn bij jou! dus gewoon bellen verloskundige of huisarts!

Veel sterkte ermee!

Hoi,

ik heb in mijn eerste zwangerschap ook veel last gehad van jeuk, dat hoorde gewoon bij de zwangerschap werd mij toen gezegd. Maar als het je niet lekker zit zou ik idd gewoon even bellen...

Sterkte ermee want jeuk is vreselijk !!!

hallo

ik heb ook erg last van jeuk maar geen uitslag. je huid rekt erg op en veranderd van stuctuur dus kan daardoor ook erg gaan jeuken..... maar uitslag komt mij ook nie bekend voor. gewoon ff mee heen . ben je voor je zelf ook gerust gesteld ...

sterkte

Ik heb erg veel uitlsag en jeuk gehad in knieholten, onderarmen, onderbenen en bovenaan bovenbeen bij mij kwam het alleen maar door een droge huid. Vette oli van Valenine gebruikt en na een week goed smeren was alles weg.

Phoe ik ken het niet maar ik heb wel onzettend goede ervaringen met bio olie.
Mijn vriendin heeft exeem in is er ook heel gelukkig mee misschien helpt het je?

zwangerschaps exceem?
zal het niet weten verder.
zelf heb ik wel jeuk op me borsten de laatste tijd en op mijn buik en weet dat dat er gewoon bij hoort.
groetjes

Terug
Bovenaan