jeukende vingers?

Hoi.

Ik heb ergens een keer gelezen dat jeuk niet erg is als je vingers maar niet jeuken. Heb ik dit goed? Ik kan het nergens terug lezen.
vandaag had ik er weer last van. Ik mocht al niet meer werken van de gyn. maar winkelen zit er ook al niet meer in kwam ik vandaag achter. Ik moet langzaam lopen en dan nog af en toe stil staan vanwege de harde buiken. Is dit normaal? Ik ben nu 29+5 weken. Ik ben nog steeds niet aangekomen   (ik zit nog steeds op - 5 kilo) en ik heb ook niet zo'n grote buik.

Groetjes Minke

Hi Minke,

geen idee, heb je al eens op Google gekeken of in een zwangerschapsboek? En anders mss toch even je gyn / verpleegkundige bellen?
Vervelend joh dat je niet meer mag werken en dat je zo vaak last hebt van harde buiken. Sterkte ermee meid!

Groetjes Janneke

Hoi Minke,
Heb het even voor je opgezocht omdat ik er ook last van heb maar dan niet echt jeukende vingers maar meer tintelende vingers en het gevoel of mijn handen mega dik zijn!
Jeukende vingers zijn niet erg las ik alleen als het bij je buik begonnen is en ook op je voeten zit met iets van uitslag dan kan het een herpes vorm zijn, maar daar hoor ik je niet over dus dat zal wel meevallen.
Als het toch meer een tinteling is dan heeft het met vocht vast houden te maken de zenuwen in je hand worden hierdoor afgeklemd en dan gaan je handen tintelen (carpal tunnelsyndroom) dit gaat in de meeste gevallen na de bevalling weer over! En dat hoop ik dan maar weer want het is knap irritant. Elke nacht weer en overdag soms ook :(

Groetjes Macka

Terug
Bovenaan