<p style="text-align: left;">Ik moet dit toch even van me afschrijven omdat vriendlief inmiddels krankjorem van me word! 10 december laatste menstruatie gehad. Onregelmatige cyclus tussen de 35 en 42 dagen. Sinds vorige week maandag op en af roze afscheiding. Eerst dacht ik "nou dan zal ik morgen wel weer vloeien" maar dat gebeurde niet en is tot op heden nogsteeds niet gebeurd. Vanochtend getest en was negatief, tot alle teleurstelling. Overal op internet lees ik toch dat dit te maken lijkt te hebben met een zwangerschap. Ik heb het ook nog niet eerder gehad, dat ik een menstruatie "oversloeg". Wat denken jullie? En zijn er dames die dit weleens gehad hebben? Zo ja, waren jullie dan toch zwanger of niet? Ookal zitten we pas in ronde 6 en weet ik dat het niet eerlijk is tegenover de mensen die al veel langer bezig zijn maar ik maak mezelf helemaal gek hiermee. Elke maand denk ik "ja! Zwangerschapskwaaltjes!" En dan word ik weer ongesteld. Nu verder nergens last van afgezien van stemmingswisselingen.. </p>