Jidde update...

ik heb al een tijd hier niet geschreven. Gewoon omdat ik heel druk ben en ik merk dat ik nog heel slap ben. Het herstel valt me tegen en dat terwijl Jidde straks al 3 maandjes is. 11 April om precies te zijn.
Ik ben snel moe en ik ben blij als het half negen is.
Jidde doet het eigenlijk erg goed. Hij groeit als kool.
Hij is al 57cm en 5210gram.
Heel even hebben we gedacht dat hij een koemelkallergie had, maar dat is uitgesloten. Hij heeft een milde vorm van reflux, dus we moeten gewoon de 3 of maanden door.
Gisteren heeft hij zijn tweede prikjes gehad en daar is hij flink beroerd van. Vannacht ook constant huilen het arme kind. Jullie kindjes geen last van de prikjes?
Nou ik ga snel het kleine mannetje weer knuffelen.

liefs
 
Jake heeft vandaag zijn eerste prikken gekregen en dat 2 weken eerder als geplant omdat het nogal druk is bij cb en ik niet eerder kon komen dan over 4 weken. Hij is nu vooral aan het slapen hopelijk krijgt hij niet al te veel last er van want alleen die prik al ging me door merg en been.
 
Hoi,
Mama zijn is ook best vermoeiend! Het is niet alleen het fysieke, maar ook het psygische stukje. Teminste dat vond ik toen onze eerste zoon geboren werd. Je bent in je hoofd continu met die kleine bezig en daar word je ook moe van. Ik vond het heel prettig toen ik weer ging werken omdat je dan weer met andere dingen bezig bent dan met die kleine. Nu met onze tweede heb ik dat ook weer, maar wel in mindere mate. Ik vind het vooral heel vervelend dat mijn rug nu vijf weken na de bevalling nog steeds zo'n zeer doet en ben bang dat ik straks nog niet volledig aan het werk kan. Echt balen!
Maar het is heel normaal dat je om half negen helemaal af bent hoor! Maar geloof me, met de tijd komt je energie weer steeds meer terug en vind je steeds meer je draai in het mama zijn.
Succes!
Liefs,
Mar
 
Jip krijgt 23 april zijn eerste prikjes, ik ben benieuwd.. ik moet zeggen had ook gedacht dat ik sneller alles weer kon, maar helaas is dat niet zo! Jip sliep eerst altijd tot 5 uur half sinds maar sinds 2 dagen komt meneer om 3 uur:( en dat terwijl ik zijn laatste voeding meer wilde gaan geven zodat hij misschien langer zou slapen... :(

liefs x
 
Terug
Bovenaan