@ JiG

Hoi jig,

ja voelt inderdaad alsof er een tampon niet goed zit. Kunnen daar ook die andere klachten van komen? Heb je nu nog steedeef ook borsts een verzakking? IK g las dat het daar ook wat slapper van word door de hormonen.

groetjes sanne

nee, ik heb niet echt last meer van die verzakking, heel ietsie tijdens het vrijen...hmmm, mn borsten, Hahahaha, die zijn 2cup maatjes groter sinds de kinderen, hoop dat dat ooit nog eens wat afneemt, hihi,ja idd wel wat slapper, maargoed, ik heb nou eenmaal zwak bindweefsel dussss.na deze bevalling hoop ik weer wat meer aan spierentraining te gaan doen...hopelijk zelfs onder begeleiding van een fysiotherapeute.Als het echt een verzakking is bij jou, kan t natuurlijk goed zijn dat alles in die omgeving wat gevoeliger is, staat allemaal zo dichtbij elkaar. Lastig he?? Nou, succes ermee, hoe lang moet je nog??

hihi geef niet ben inderdaad al bevallen. Maar over die borsten had ik een schrijffoutje gemaakt. Ik bedoelde dat ik had gehoord dat als je borstvoeding geeft je lichaam een hormoon niet zoveel afgeeft waardoor je baarmoeder enzo wat slapper word of weet je dat niet. Mijn borsten zijn ook enorm gegroeid sinds mijn vorige 2 zwangerschappen en nadat ik een jaar of anderhalf gestopt was met borstvoeding zijn ze behoorlijk geslonken weer, maar daardoor zijn ze heel slap geworden ook. Nu geef ik weer borst dus hebben ze weer een bust gekregen (lol)

De kleine heb last van krampjes maar is verder helemaal gezond gelukkig. Hoe lang moet je nog?

groetjes Sanne

HI Sanne, ik moet nog ca 12 weekjes...langzaam aan t aftellen dus ;)

Normaal is het zo dat als je BV geeft je baarmoeder samentrekt, zodattie weer in de juiste vorm komt als voor de zwangerschap.

Verzakking is vaker door minder sterk bindweefsel, wat na meerdere zwangerschappen kan optreden door de grote belasting.
Misschien is t een tip om een dvd met bekkenbodemoefeningen te lenen in de bieb? Iig kan t nooit kwaad als je daarmee begint, zo ca 12 weken na de geboorte...

Groetjes Gerrie

Terug
Bovenaan