Jihaaaa.....goed nieuws van Marieke (happy M)

Hey meiden,

ben zojuist gebeld door Marieke en ze zijn de trotse ouders en broer geworden van een zusje.....

Alles gaat goed, ze heeft om 13.00 een geplande keizersnede gehad en dat was maar goed ook.

Het meisje heet Lynn en is 4440 gram....

Vind het echt supergeweldig....allebei een jongen van 2.5 en nu allebei een meid.....ben helemaal in de wolken...

Zometeen ga ik ff bellen en waarschijnlijk mogen we de kleine spruit vanavond nog ff bewonderen...

De dag was voor mij heel zwaar hahahaha ben maar aan de poets gegaan omdat ik natuurlijk wel wist wat er ging gebeuren.....ben echt blij dat alles zo goed gaat...

Liefs Denise mv Yoëll en Linsey (alweer bijna  1 maand oud)

Eindelijk !!!
Nou dinnetje van Marieke, GEFELICITEERD !!!
Kan me voorstellen dat je het heel speciaal vind...
Hopelijk mogen jullie vanavond de kleine Lynn al zien en feliciteer de kersverse ouders en broer maar even van ons....

Groetjes Jolanda

Wat fijn!!! Weer een mooi en gezond kindje erbij... Een dochter voor Marieke en een zusje voor Tygo, geweldig!

Leuke naam trouwens (leuk als jullie meiden ook vriendinnen worden: Lynn en Lin hahaha) en fijn dat alles goed is gegaan.

Feliciteer de Happy familie namens ons en we zeg maar dat we graag snel foto's willen zien!!

Liefs
Susan

Oja, geplande keizersnee... Dat hebben ze dan gelukkig voor haar nog snel kunnen plannen zeg! Wat zal ze blij en opgelucht zijn dat de kleine er is zeg.

En nu staat dit mooie bericht iig weer bovenaan haha.

Susan

Jeeh, eindelijk het goede nieuws! Wat fijn dat het allemaal weer goed gegaan is en dat ze nu heerlijk kunnen genieten van Lynn!!

Veel plezier op kraamvisite en feliciteer ze maar van harte!

Groetjes Laura mv Thom en ruim 34 weken zwanger

Jaaaaa eindelijk! Wat fijn voor haar! En ik had van de week nog wel gedroomd dat ze een lief klein meisje op de wereld had gezet!
Als je ze nog ziet vanavond: feliciteer haar van harte!
En jij natuurlijk ook gefeliciteerd, denise! Leuk voor jullie hoor: 2 van die goeie vriendinnen en dan allebei een meisje en een jongen van dezelfde leeftijd! Geniet er maar lekker van!

Dikke kus van Cissy

Hey Naamgenoot, & Family!!! ( nou vooruit: denise ook!)

Allemaal van harte gefeliciteerd dan maar, WHAHAHHA! Ben je er blij geweest alsnog een geplande KS? Lekker bijkomen even in het ZH en genieten maar weer van alle aandacht voor dit mooie wondertje!

Knuffel, Marieke, Thomas & Nina

Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjj!! Super gefeliciteerd!!!

Eindelijk is de kleine meid er!

Gelukkig maken mama en Lynn het goed en mogen ze hopelijk snel naar huis.

Geef ze een dikke pakkerd van me!!

Esmé mv Kay en ???

(36 wk)

Terug
Bovenaan