Jihoe, Kian zingt

Tsja, ik heb al vol jaloezie gekeken naar de filmpjes van zingende Tess en Tygo  en nog veel meer. Kian vond zingen wel erg leuk, maar dan zong ik "Poesje .... (stilte) " en dan kwam van kian "mauw" dan ik weer "Kom eens ...... (Stilte)" , "Gauw" enzovoorts.
Maar nu hoor ik snachts (  tsja, over het tijdstip moeten moeder en zoon het nog eens worden) allerlei liedjes voorbij komen. Piet Piraat, In de gloria, Smakelijk eten en nog veel meer! En ondanks het tijdstip ligt moeders toch met een big-smile in bed!

Ik vind het toch wel erg leuk om nu 'samen' liedjes te kunnen zingen!

Liefs Nelleke

Over 15 jaar doen jullie samen mee met een talentenjacht. Let op mijn woorden!! Moeder een zoon op TV, kan toch niet mooier!! Hahahaha. Veel zangplezier!

Groetjes Fonske.

P.s. Siebe begint nu hij op de PSZ zit wat te zingen. Met name O denneboom! Tja....het is een laatbloeier zullen we maar zeggen!

Tja, voor een mama met zo'n talent heb je inderdaad een tijdje moeten wachten (vast vol ongeduld) op je eigen nachtegaaltje!

Nu nog even onderhandelen over het tijdstip waarop gezongen wordt en dan kunnen jullie samen helemaal los, geweldig! Alvast een leuke verjaardagstip: een karaokeapparaat!!

Veel plezier en hopelijk snel samen uit de volle borst!
Liefs
Susan

Ohw..prachtig he, dat zingen.
Julian zingt regelmatig van alles door elkaar en verzint er dan ook nog wat bij. Als ik dan iets herken en mee ga zingen dan krijg ik te horen: "NEE MAMA, IKKE ZINGUH"
hahaha!

Groetjes,
Ellen mv Julian

tzou wel leuk zijn om binnenkort eens een topic te openen waarin iedereen filmpje kan zetten van zijn zingende peuter...

Terug
Bovenaan