jiiippiiieee een eisprong

jippiieee,,, had vanmorgen nog een hoge temp 36.9 en had dus al een vaag vermoeden van een eisprong....net het ziekenhuis gebeld een gehalte van 24.7, dus een eisprong gehad!!! Goed he!!! Kun je nagaan dat dat tempen toch zeker wel betrouwbaar is hoor! Ik had vanaf dag 21 een tempverhoging...vandaag cd 28, dus volgens eigen berekening moet ik nu volgende week ongi worden...hopelijk niet natuurlijk!!

We hadden in principe de hoop al een beetje opgegeven, omdat de clomid tot nu toe nog niks had gedaan...en hebben maandag cd 19 de laatste keer geklust...en woensdag dus tempverhoging...dus de kans is aanwezig...

Dit word een lange week dames!!!

Liefs, moi xxx

Hoi Moi

Nou dat is inderdaad goed nieuws. Ik hoop zo voor je dat je dan ook nog gelijk zwanger bent. Zou mooi zijn. Je bent net een weekje voor mij. Heb mijn NOD op 29 augustus. Ik zal voor je duimen volgende week.

Liefs janna nienke

Hoi Moi,

wat geweldig voor je!!! Zelf zit ik ook al weken op een eisprong te wachten (mijn cyclus wordt alleen maar langer) en ik weet hoe frustrerend het is om maar te wachten op een eisprong. Ik duim voor je!

Groetjes F.

hee hoi hoi

geweldig he dat je eindelijk een eisprong heb gehad, en nou idd maar hopen dat het ook gelukt is met klussen.
he ik wens je veel sterkte met wachten deze week, en we horen het wel.

groetjes en liefs jorenda

YES YES YESSSSSSS!!!!!
Nou heb je mij aan het huilen gemaakt hoor! Goed zo! Blijf nog een paar daagjes klussen hoor, je weet maar nooit. Het Grote Aftellen is begonnen, oooh wat spannend joh!

Liefs, el.

Hee Moi

Da's mooi nieuws meisje!! Hopen dat het gewoon gelijk raak is. Wat een lekker gevoel hè dat het tegen verwachting in toch is aangeslagen.

Liefs,
Anne

Terug
Bovenaan