Jinte Elise geboren 26-12

Op tweede kerstdag is ons tweede wondertje geboren.
Na een vlotte en makkelijke bevalling had ik ons meisje Jinte in mijn armen.

Inmiddels zijn we ruim 2 weken verder en het gaat goed. Het is een tevreden meisje. Ze vindt het alleen lastig om zelf in slaap te vallen in haar eigen bedje. Dus ze moet veel geknuffeld worden.
De borstvoeding verloopt ook goed. Helaas komt ze er alleen niet goed genoeg van aan. Dus ze krijgt na elke voeding een klein beetje kunstvoeding. Ik ben nu iets langer bezig met voeden. Maar nu krijgt ze wel bv en is ze toch lekker tevreden omdat ze ook verzadigd raakt na de kv.

Julia reageert goed op haar zusje. In het begin had ze wel wat last van alle drukte in huis, we hadden ook een hele drukke kraamhulp, dat was niet echt fijn voor de rust.
Julia wil Jinte steeds meer knuffelen en op schoot. En als ze huilt gaat ze een liedje zingen, heel schattig.

Kortom het loopt lekker hier. Aankomende maandag voor het eerst de hele dag alleen met de meiden. Ik hoop dat dat gaat lukken.

Liefs Maartje

Gefeliciteerd!wat een prachtige naam,echt perfect bij Julia,fijn dat allemaal zo goed gaat en dat je zo toch fijn ook bv kan geven,super hoor,geniet er maar van

liefs jootje

Lieve Maartje,
Van harte Gefeliciteerd!! Wat fijn dat alles zo goed en vlot is verlopen en dat je lekker aan het genieten bent :) Ik wens je alle geluk voor jullie als gezinnetje!!

Hele mooie naam ook!! Past perfect bij Julia :)

Liefs Rosan

Terug
Bovenaan