Jip is geboren!

Hoi allemaal,

Al een tijdje niets meer van me gehoord. Veel last gehad van pijn in m ´n buik de laatste weken, en ben  inmiddels bevallen van een gezonde zoon Jip! Hij is op 24 augustus geboren. Het gaat prima met hem!

Ik ging ervan uit dat ik net als onze eerste (Mees)  2 weken overliep (30 augustus uitgerekend) en dat ik weer overal uitgescheurd zou zijn. Het tegendeel is waar, ik ben een week eerder bevallen en bijna niet uitgescheurd!

Ik ben zo blij! Nu hebben we twee gezonde zoons! Wat een rijkdom!
Iedereen die al bevallen is van harte met jullie wonder!
En voor iedereen die nog moet, heel veel succes straks, en het kan nu echt niet lang meer duren!

Groetjes van mij

hartelijk gefelciteerd met jullie zoon Jip. 2 jongens...leuk toch..
wij hebben 2 meiden en krijgen helaas wel al de opmerking of we doorgaan voor een derde of het niet jammer vinden dat ze geen jongen is....grrrrr
wij zijn er dolblij mee, papa heeft zijn eigen harem hahaha (tegen de tijd dat de beide meiden in de pubertijd belanden zal hij waarschijnlijk hopen dat de maandelijkse ongemakken van mij en de meiden samen vallen, dan kan hij een paar dagen per maand overwerken whahahaha en is hij er in 1 keer vanaf hihi)

groetjes Veronique mv Daniëlle (27-6-6) en Janneke (8-8-8)

Hey, wat fijn dat Jip niet zo lang op zich liet wachten en de boel een beetje heel heeft gehouden! Zou dat iets zeggen over z'n karakter?! Je gaat het vast ontdekken!

Geniet van je jongens!

Jacoline.

Heee Sientje!

Gefeliciteerd met jullie zoontje. Fijn dat het allemaal goed gegaan is.
Gelukkig dat het allemaal achter de rug is hè.
Hier gaat verder alles goed en Janneke is alweer 8 weken bijna.

x Marina

Van Harte Gefeliciteerd met jullie zoon Jip! Geniet van jullie 2 ventjes! En 2 jochies is zeker leuk, wij genieten er ook volop van.

En inderdaad wij hebben ook al vragen gekregen of we nog voor een meisje gaan, of het niet tegenvalt dat Stef geen meisje is.

Groetjes,
Susan

Terug
Bovenaan