jippie, ben weer bij startpunt!

A

Anoniem

Guest
Ik ben nu (vanochtend op de weegschaal) precies weer bij het startpunt qua gewicht van voor de zwangerschap. Het is nog steeds veel te veel, maar daar werken we verder aan, maar in ieder geval ben ik voor de 9 maanden weer terug op oude gewicht.
Ik ben nu 11 kilo kwijt sinds ik begon te lijnen, en ik moet er nog 6. Dat was mijn streven, dat was nl het trouw-gewicht. Maar het gaat zo lekker, misschien lukt het wel om onder de 80 te komen. Dan moet ik er nog 9.
Jihoe, hier word ik blij van!
Hoe gaat het met de andere afvallers?
Zet 'm op hè!! Als ik het kan, kan jij het zeker!
Liefs Nelleke

Hoihoihoihoihoi!!!
Wat goed, gefeliciteerd!!!!
Ik ben al een paar weken van mijn startgewicht af.
Maar ook ik moet helaas gewoon verder.... Nog 9 kilo en dan weeg ik weer 75 kilo.
Zou lekker zijn als ik dat nog haal zeg! Kan ik ál mijn oude kleding weer aan.....

Meiden, we gaan door he?!

Liefs Annet

Gefeliciteerd!!!!!!
Vind het erg knap van jullie, ik laat me steeds weer verleiden tot al het lekkers.
En dan niet per se snoep, maar gewoon al het lekkers qua avondeten.
Tja ik weet het, het is erg slecht en ik probeer erop te letten....
Wel beweeg ik meer dan anders. Veel skaten heerlijk.

Pauline

Maar ja, gebakken aardappeltjes met champignons...mmm, zou ik ook voor gaan hoor!

Ik ben al 10 kilo onder het gewicht voor de zwangerschap, maar ik wil er nog graag 10 kilo af. Het gaat wel redelijk, maar dan heb ik weer een verjaardag/ bruiloft/ off day en ja, dan gaat het weer niet zo goed.
Nog een paar kilo dan ben ik onder de 70!!!! En dat ben ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang al niet meer geweest! De afgelopen 4 jaar ofzo.

Liefs Maaike

Zo hee wat knap van jullie afvallers!! Heb nog 6 kilo te gaan en volgens mij is dat een eindeloze strijd.. Ik hou erg van snoepjes en chipjes.. tsja hihi   Komt vast goed.

Succes !! Groetjes Bianca mv Sep

Goed zo Nelleke! En de andere meiden ook natuurlijk!
Zelf zat ik ook weer op mijn "startgewicht", maar ja toen 2 weekjes op vakantie... 1,5 kg erbij (wat ik nog mee vond vallen want ik had wel eens 4 kg in 1 week erbij!). Nog een paar dagen dan is dat er ook weer af en dan wil ik ook nog meer afvallen want ik ben ook nog veel te zwaar (87 kg bij 1m72).
Maar als anderen het kunnen kan ik het ook!

Terug
Bovenaan