Jippie Charlotte is weer thuis!!

Hallo allemaal,

Ik moet het gewoon ffe kwijt: mijn dochter is na 9weken en 4 dagen weer lekker thuis!

Ze hebben op 9 januari jl. ontdekt dat de links geen heupkom heeft (heupluxatie)  en op 13 januari moest ze dus opgenomen worden in het ziekenhuis voor een tractie behandeling om haar heupkop weer op de goede plek te zetten. Aangezien Charlotte al 14 maand was toen dit ontdekt werd, duurde het allemaal dus wat langer.

Twee weken geleden is op de OK al een poging gedaan om haar in gipsbroek te krijgen, maar dat is niet gelukt.   Op de OK was alles goed, maar tijdens het gipsen door spierspanning was de kop toch weer verschoven, dus 2 uur later moest het gips er weer af en weer in tractie.

Afgelopen vrijdag nieuwe poging en na een halve dag spanning en afwachten op de uitslag van de controle CT scan het bericht dat het goed was, maar met een kanttekening, maar dat mag de pret niet drukken. Het gips mocht er om blijven en we mochten naar huis de volgende dag!!!

Wat is dat lekker om weer met je kind op schoot te kunnen zitten, te knuffelen, en gewoon thuis te zijn.

Ik wens iedereen een heerlijke lente toe. Dat gaat bij ons vast lukken!!

Maple

Hoi Marple,

wat zullen die weken voor jullie lang hebben geduurd! Hopelijk gaat alles nu goed en kan je kleine meid spoedig weer lekker rond gaan banjeren door jullie huis.

Geniet ze thuis! Marijon

hoi hoi

zo dat is niet niks lijkt me een nare tijd.

maar gelukkig is ze weer thuis waar ze zich het lekker ste voelt.

doei doei en lekker genieten lucy mama vaan sverre

Hoi hoi,

Wat een fantastisch nieuws zeg! Super om te horen.

Geniet er maar van lekker thuis te zijn. Heb je eindelijk een beetje meer  bewegingsvrijheid.

Groetjes en succes met alles (wanneer mag het gips er af??)

Rolanda

Terug
Bovenaan