jippie de echo was goed pfffffff!!!!!

Hoi allemaal,
Ben zo blij de echo was goed en de beeb was goed gegroeit het hartje klopte!!!!! Ben nu stukke gerust gestelt op 23 juni heb ik een vervolg afspraak dan krijg ik weer heel wat onderzoekjes en een echo natuurlijk!!!
Maar geniet nu van dit moment wat een mooie echo was het en ons dochertje was erbij en zei bebbe(baby) bedoelt ze maar ach die lieve schat is pas 15 mndjes!!!!

Nou hoop dat het met jullie net zo goed gaat!!!

Liefs Sandy 8wk en 1 dag

Héy meissie,

Wat fijn - goed nieuws! Ik ben blij dat het goed met je gaat. Ben je nog erg moe? De eerste 3 maandjes hoort dat er echt bij hè. Ik moet zeggen dat ik nu, in het laatste trimester, ook telkens weer zo moe ben, maar ik geloof dat dat meer te maken heeft met dat ik erg druk ben en dat ik zo'n 15 maanden oude spruit heb rondbanjeren. Hij loopt nog net niet... Hij krijgt overigens wel tegelijkertijd een tand en twee kiezen. Voor het eerst was hij nu dus ook van slag (koorts) door het tandjes krijgen, maar da's dus niet zo gek.  Verder hier alles goed! Het gaat op zich opschieten, maar ik kijk al vreselijk uit naar na de bevalling!

Liefs,
Tess (32w)

Hey Tess,

Goh wat fijn dat het zo goed met je gaat, ja zo'n kleintje die ook erg actief is dat hakt er weleens in dat merk ik nu al en ben nog niet zo ver als jouw!!!! Haha maar ben idd mega moe niet normaal meer krijg ook niks gedaan in huis maar ja komt wel weer tenminste hoop ik!!!! Maar verders groei ik al als kool kan weinig broeken meer aan zo stom maar wel heel speciaal!!!! Hey meis heel veel succes nog met de laatste loodjes hoor het wel wat het wordt!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan