Jippie de pippie, eindelijk...!!! zal me even voorstellen

A

Anoniem

Guest
Hoi dames ik heb een jaar geleden op het forum zwanger worden rond gehangen, maar was er te veel mee bezig , we hebben al twee dochters maar wilde graag nog een kindje.Na een bbz hadden we de moet na ruim 2,5 jaar al eigenlijk op gegeven ...
Geheel onverwacht ben ik nu 3 dagen overtijd ,gister test gedaan en vorr dat ik van de wc kwam was de test dik positief!!!! zwanger na zo;n lange tijd, ik kan het nog niet helemaal geloven.
moet volgnde week donderdag voor echo naar gyno, ivm bbz , de kans is dan groter voor herhaling, maar dit keer is alles anders geen bloed verlies en geen heel licht positieve test , ik heb er een heel goed gevoel over.

Alle dames gefeliciteerd , ik ben ong 19 februari uitgerekend en jullie , ??? hebben jullie al kindjes of is dit jullie eerste zwangerschap??? en hoe lang duurde het voor je zwanger was???

Nou dames ik lees met smart jullie reactie... groetjes

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Wat fijn dat het na zo'n lange tijd, er nu toch echt van gekomen is. geniet ervan!!
Wij zijn  vorig jaar maart begonnen met proberen, ronde 4 zwanger maar miskraam en ronde 9 zwanger maar miskraam, ronde 10 weer raak en nu inmiddels 26 weken onderweg. Het is mijn eerste kindje en vind het allemaal rete spannend. Begin nu zelfs al ongeduldig te worden. Ben zo nieuwsgierig naar hoe ze eruit ziet, en wie ze is qua karaktertje enzo.  
geniet van je zwangerschap en ik hoop dat je echo goed nieuws zal brengen.

xxxAnnette

Ho Daan,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom op de zwangere zijn forum. Wanneer je het juist niet verwacht overkomt het je, echt heel fijn en ik hoop dat het goed zit deze keer.

Dit is mijn 2e zwangerschap en ben nu 31.2 zwanger. Ik was na 2 keer proberen (2e  maand)  al zwanger en het was voor ons totaal onverwachts aangezien wij er vanuit gingen dat het maanden kon gaan duren.

Meid geniet van je zwangerschap en hou ons op de hoogte.

Grt Jacy

Hoi Meid,

Welkom op het Forum en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Zelf ben ik jan 06 gestopt met de pil de cyclus kwam na een kleine 5 mnd weer op gang en dec 06 testte ik positief en het wordt ons 1ste kindje. Wens je een hele voorspoedige zwangerschap tegemoed en geniet er van.

Liefs Fruit Girl

Gefeliciteerd !!!! Wat heerljik dat je misschien toch nog een derde wonder mag krijgen!

Spannend ook of het inderdaad deze keer goed gaat! Ik duim voor je.

Ik ben mama van MD, tweede kindje en uitgerekend rond de kerstdagen!

Veel succes en plezier.

gr mama van MD

Hoi hoi,

Ik kan je wel begrijpen hoor hoe groot de wens is voor nog een kindje.

Gelukkig ben ik alweer zwanger van de vierde haha.

En ik ben ook nog eens van alle 4 snel zwanger geworden (allemaal binnen 3 maanden). Dus echt een luxe zeg maar.

Ontzettend gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Lekker genieten...

Groetjes,

Vanessa

van harte gefeliciteerd!!!!!!! en geniet van j ezwangerschap......

voor ons is t de eerste en we zijn nu 26 weken!

liefs miranda

hoi dames bedankt voor jullie lieve reactie's....

Ik voel me al echt zwanger .smorgens al een beetje misselijk en die borsten alsof ze in brand staan... oh die week zal nog lang dueren maar ik heb echt hey\t gevoel dat het goed zit.

ik hou jullie opde hoogte.

liefs daan

Terug
Bovenaan