jippie; een eisprong

A

Anoniem

Guest
Waar je tegenwoordig al niet blij van word!
Ik heb in maart een miskraam gehad en we zijn toen in principe direct weer begonnen met klussen.
Aangezien ik niet wist wanneer de eerstvolgende menstruatie zou zijn en ook niet wist wanneer mijn eisprong zou zijn heb ik van die ovulatietesten gekocht.

Ben reeds een dag of 20 aan het testen en ja hoor vandaag staan er 2 vette strepen.

Gelukkig hebben we gister en vanmorgen nog geklust dus dat zit wel goed.

Ik ben in ieder geval blij dat alles weer "werkt" want daar twijfelde ik eigenlijk behoorlijk over na de miskraam.

Ik ben weer helemaal positief gestemd. Nu maar hopen op 2 dikke strepen bij de volgende test >> maar dan wel bij de zwangerschapstest!!

Iedereen suc6 met klussen  
Groetjes,
Linneke

Hoi Linneke,

Voor mij geldt hetzelfde verhaal, ik heb ook wat van die testjes gekocht, ik heb alleen geen idee wanneer ik zou moeten testen, ik heb maar 5 van die staafjes. Hoe kun jij zo vaak testen heb je een hele doos met testjes of heb je zo'n Personakit?
Ik ben maar met testen gestopt omdat ik anders van die staafjes blijf kopen ! Maarja, ik wil ook wel snel weer zwanger worden.
Suuk6 verder met zwanger worden!!

Groetjes, C.

Hoi Chihiro,

Even terugkomend op jouw vraagje....
Ik heb gewoon dertig van die ovulatietesten gekocht. Op zwangerschapstest.nu kosten deze 7.49 euro per 5 dus ik was wel bijna 40 euro kwijt.
Kan me voorstellen dat je dit duur vindt, maar ik wil zo graag zwanger worden dat ik dit er graag voor over heb. (heb zelfs weer 20 stuks besteld voor na mijn volgende menstruatie.

Bij mij werkte ze in ieder geval.

Ik waarschuw je wel. Op dit moment ben ik erg blij dat de test positief was en dat ik inderdaad een eisprong heb gehad. Dit was voor mij echt een bevestiging dat alles toch nog werkt.
Er zit wel een keerzijde aan dit verhaal. (bij mij tenminste).
De dagen dat de test negatief was zat ik ook echt wel in een dipje. Zeker als het langer duurt moet je hier wel tegen kunnen. Als je  iedere dag weer een negatief resultaat ziet, wordt je daar ook niet vrolijk van en ik merkte bij mezelf dat ik er veel te veel mee bezig was.

Ik kan voor jouw dus niet zeggen hoe jij hier mee omgaat.
Voor mij heeft het in ieder geval goed gewerkt en volgende maand doe ik dit zeker weer (maar dan hoef ik ook niet meer vanaf dag1 te testen want ik ga er even vanuit dat mijn eisprong rond dezelfde tijd weer komt)

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Veel suc6 en laat gauw wat van je horen.

Groetjes,
Linneke

Terug
Bovenaan