jippie eindelijk eens goed nieuws :-)

Hoi meiden.
ben zooooo blij!!! Ik ben vanmorgen weer voor echo geweest (dag 14) maar had er helemaal niets van verwacht omdat er donderdag niets te zien was en wat denk je.... Er zat me toch een knoeperd!!! Echt super blij en de gyn ook, errug leuk, jaaaa zegt ze, dat heb je goed gedaan meid!!! Nou ik ben benieuwd, morgen weer terug voor de samenleving want hij stond op springen dus werk aan de winkel vannacht hahahahah. mijn mannetje was er ook super blij mee omdat we van de laatste ronde clomid helemaal niets meer verwacht hadden. Echt appart om te zien op de echo zo'n groot ei als je dat nog nooit gezien hebt dan alleen maar kleintjes. Ze heeft er meteen een afdruk van gemaakt hahahah zo zegt ze, die hebben we!
Nou nu natuurlijk maar afwachten of het deze ronde iets wordt maar dit is natuurlijk een heel goed begin!

Hou jullie op de hoogte!!!
Succes allemaal.

xxx Niekje

Hoi meiden
Nou vandaag voor de samenlevingstest geweest en die was ook positief....het zit ons wel mee hoor..... Hij kon voldoende zwemmende zaadjes zien en het ei was er nog. Vrijdag morgen terug om te kijken of ie gesprongen is. Ik denk dat we de komende dagen nog maar even goed aan de slag gaan want dat vergroot alleen maar de kans toch???
Ik hoop echt dat het iets wordt maar probeer me er ook weer niet te veel op in te stellen want het kan natuurlijk altijd tegen vallen maar ben wel blij dat er nu eens iets positiefs is.....

Heel veel succes allemaal en hoop dat er meer volgen met goede berichten!!

xxx Niekje

Hee Niekje,

Dat zijn de betere berichten!!!!
He he.. eindelijk zullen we maar zeggen....
Nou maar hopen dat je eitje morgen gesprongen is en dat je over een paar weken super nieuws mag brengen....

Misschien toch zwanger trouwen? En niet meer de naar de Mortel....
Ik ga er kei hard voor duimen en kaarsjes branden. Want dat zou echt fantastisch zijn.

Liefs,
mama Peet

Terug
Bovenaan