Jippie, eindelijk ongesteld!!

Hallo dames,
De aanhef zal jullie waarschijnlijk allemaal verbazen, maar ik ben dolgelukkig om eindelijk ongesteld te zijn.

Ik heb alweer een tijdje niks meer van me laten horen, maar het is allemaal een beetje veel op het moment. Ik ben goed ziek van een hardnekkig virus, we zijn van plan om uit te bouwen. Ik lees wel regelmatig mee, maar hier moet ik jullie even van op de hoogte brengen.

Sinds vorig jaar maart gestopt met de pil en sindsdien niet meer ongesteld geweest, dus geen eisprond. Clomid, Puregon... alles wilde maar niet lukken. Op 11 januari heb ik een laparoscopie gehad en.... vorige week donderdag op dag 33 ben ik ongesteld geworden. Voor de eerste keer heb ik heel duidelijk een eisprong gevoeld, precies 14 dagen voordat ik ongesteld ben geworden. Helaas niet op de juiste datum geklust, omdat ik veel last had op dat moment van mijn eierstokken en mijn onderrug.
Ik ben deze maand dus hartstikke benieuwd of het doorzet. Bij mij is PCO geconstateerd (wel gewichtgebonden). Verder zag alles er perfect uit. Ik ben inmiddels 8 kg afgevallen en mijn BMI is 26. Als een gyn. je het advies geeft om wat af te vallen, nou dat wil wel hoor.

Ik hou jullie allemaal op de hoogte.
Groeten,
Randa.

Hoi Randa,

Gefeliciteerd. Ben heel blij voor je.   Klinkt inderdaad raar maar je weet nu dat je verder kunt.
Ik heb ook PCO (gewichtgebonden) Ben nu 15 kilo afgevallen en mijn BMI is nu 28. Gelukkig maar. Dus ik weet hoe je je voelt.

Hoop dat je nu iedere maand gewoon weer normaal ongesteld wordt. ( niet te lang natuurlijk)

Veel succes ook met je verbouwing

groetjes

Nicole

Terug
Bovenaan