jippie eindelijk uit de namen!!!!!!!!!!!!

Hey dames,

Na een avond echt ruziën...... Echt niet goed om een zwangere vrouw die moe is en last van der hormonen heeft niet serieus te nemen........
Zijn we eruit...... PFFFF

Meisje: Demi
Jongen: Ravi

Dus het is toch nog iets heel anders geworden... Moet er nog wel heel erg aan wennen. Och ja nog jaren de tijd voor straks. Nu eens kijken of Jordy die namen kan gaan uitspreken.
Zo nu lekker relaxen en hopen dat de kleine zich snel aandient, nu mag tie!

Groetjes Wen

Dat is zeker wel een verandering! Blijven jullie hier nu bij, of zou het toch weer veranderen... hihi!
Ik vind Demi echt een leuke naam, misschien ook wel omdat ik een leuk meisje ken met die naam. Aan Ravi moet ik juist even wennen, maar dat komt waarschijnlijk omdat het zoontje van iemand die wij niet zo leuk vinden zo heet.
Maar het allerbelangrijkste is dat jullie er uit zijn! Dat zal wel rust geven, lijkt mij.
Succes met de laatste loodjes!

haha goeie keus:p:p
ik had de naam ravi bij suno geplaatst of ook bij jou??dus heb ik je eenbeetje geholpen met deze naam of had je die al???

de ravi van mn schoonzusje is echt een schatje(L)

erg leuke namen

liefs

Wat fijn voor jullie,

Wij zijn er ook uit!!! Een hele geruststelling, vind ik! Ik heb ook zoiets van, het kan nu komen. Nou ja, eigenlijk volgende week zaterdag, want dan ben ik 37 weken..

He zwangere mama's!Heerlijk he, als je eruit bent!!!
Heb je pas echt het gevoel dat je kan bevallen!!!
Succes met die laatste flinke klus,groetjes Roos.(29 wkn zw. van 4e)

Terug
Bovenaan