jippie!!!!!!! Eindelijk weet ik hoe t nu zit...door t bloedverlies....

Hai,

Echo gehad vandaag en ben 7 wk zwanger en heb al 2 wk bloedverlies(bruin bloed).
Alles zag er tot nu toe goed uit, ze hebben ook een kloppend hartje gezien.
Over 2 wk heb ik weer een echo omdat ze de embryo dan beter kunnen zien, dus t blijft wel spannend! Maar dat geld natuurlijk voor iedereen t kan altijd fout gaan!
Maar wel apart met de eerste zijn we 3,5 jaar bezig geweest en nu 1x zonder condoom en t is raak, vanwege mijn keizersned 4 mnd geleden was t absoluut nog niet de bedoeling! Maar we zijn hardstikke blij zo heb je niks en binnen 2 jaar hebben we dadelijk 2 kids ongelooflijk! Het blijft echt een wonder!!
En vorig jaar 26 aug. bevallen en nu 29 aug. uitgeteld, wel balen de zomer in vorig jaar vond ik t al heet en de zomer viel tegen haha! Maar nu heb ik er 1 van 4 mnd rondlopen dus ik verveel me absoluut niet, zo zal de tijd ook wel vlotter gaan.
Jullie ook allemaal succes,

gr Loona

Hey Loona,

had net in een andere topic een bericht voor je achter gelaten, vergeet die hahahaa
hey wat goed om te horen dat het hartje klopt, naja en als je net een baby hebt, dan is dat bloeden misschien wel neit zo gek??? heb er geen verstand van, maar misschien heeft het daar wel   mee te maken toch?? ik bedoel, het is nogal ene heftig jaar voor je baarmoeder hahaha
bijzonder hoor, zo toch op ' natuurlijke'   weg.

suc6 ermee!

Gr. Mara

Nou fijn om te horen dat het goed is! Je heb wel spannende weken achter de rug zo zeg!
Heerlijk om zo`n kloppend hartje te zien!
Hopelijk is het bloedverlies snel voorbij en kun je echt gaan genieten!
Word je nu ook iets meer in de gaten gehouden met je keizersnee?
Of is de wond helemaal genezen?
Want het word nu natuurlijk weer flink opgerekt?
Ik heb er geen verstand van,vroeg het me gewoon af.

Groetjes Mikkie.

Hoi Loon,

Zoals beloofd ben ik komen kijken of er nog nieuws zou zijn over je. Wat een goed nieuws ook zeg! Ik ben erg blij voor je dat het echt zo is. Gelukkig is het bruinverlies niet erg he. Ik duim voor je dat het goed blijft gaan en dat je er maar lekker van mag genieten.

Groetjes en liefs

Petra

Hoi,

Ik heb je verhaal gelezen en ik ben blij dat het goed is met de kleine. Ook ik heb een kloppend hartje gezien vandaag. Dat lucht op he!? Ik wil je veel succes met je zwangerschap wensen en ga nu maar genieten!!

Groetjes Paula

Terug
Bovenaan