Jippie, er zijn 3 bevruchtingen!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Eindelijk dan het verlossende telefoontje! We hebben een terugplaatsing, er zijn 3 eicellen bevrucht. We zijn zo blij, ik zit nu met knikkende knietjes achter de pc dit berichtje te schrijven. Hopelijk zijn de emmy's ook nog van TOPkwaliteit en gaat het deze keer lukken!
Nou meiden, vanaf 11.45 uur zit ik op het wachtbankje!!!

Liefs, Ibbeltje

geweldig!!!!!!!!!!!!
nou meid veel succes , en laat iets weten he!!
xxx wendy

Hoi meiden,

Nou, er zitten nu 2 emmy's in mijn buik. Hopelijk voelen ze zich er snel thuis en groeien ze lekker verder. Uiteindelijk bleken er maar 5 eicellen van de 8 rijp genoeg te zijn, hiervan zijn er dus 3 bevrucht. De beste 2 zijn net teruggeplaatst!
Op moederdag mag ik testen, hopelijk wordt het een supermoederdag voor ons!
Voor degenen die ook nog op het wachtbankje zitten, heel veel succes en ik kom er gezellig bij!

Liefs, Ibbeltje

Hoi Ibbeltje,

super dat je een terugplaatsing hebt!
Is er 1 of zijn er 2 eitjes terug geplaatst?

Succes met wachten... Ik duim voor je!
liefs,
mama Peet

Hoi Ibbeltje,

dat wordt wel een spannende moederdag. Qua dag zou het toch niets dan goeds moeten betekenen.

Ik duim voor je dat er zich iets moois ontwikkeld!

Groetjes Belle

Hoi Ibbeltje,

Wat fijn zeg, dat klinkt allemaal goed! Heel veel succes en sterkte op het wachtbankje, want eigenlijk begint het moeilijkste dan nu pas.... Ik denk aan je en hoop op een hele mooie moederdag voor jullie!

Liefs, Anke

Hoi lieverd, wat een goed bericht zeg, ik had het vanmorgen al gelezen, maar kon het niet opbrengen om te reageren.................

Ik ben vanmorgen wakker geworden en zag de eerste verschijnselen van de bloeding, je voelt de bui al hangen.............  ongesteld! Meid, wat heb ik me kut gevoeld vandaag, sorry voor het woord. Ik was zo vreselijk verdrietig en nu ik dit typ schiet ik bijna weer vol. Het ging zo goed en in één klap is onze droom vervlogen, geen woorden voor.

Het is nu 12 uur later en we voelen ons al weer een stukje beter. De spanning is in ieder geval van de ketel, want die spanning van de afgelopen dagen vrat / eette ons helemaal op. De teleurstelling is des te groter, maar het gevoel te weten waar we aan toe zijn doet ons ook erg goed, klinkt raar misschien, maar we menen het echt.

De onzekerheid maakt je echt kapot en nu is er toch een last van m'n schouders gevallen, het valt niet mee, maar het komt echt goed denken en hopen we.

Vanmorgen hadden we allebei zoiets van het hoeft voor ons niet meer, we kappen ermee, dan maar geen kindertjes, maar inmiddels is dat al van de baan, voorlopig moet ik nog even niet denken aan de 3e IVF poging, maar zeker gaan we daar binnenkort toch maar weer mee starten. Ik heb het SFG nog niet gebeld, dat kan volgende week ook nog wel, had ik even geen behoefte aan.

Nou lieverd, probeer te ontspannen, voldoende afleiding te zoeken en niet te stressen de komende dagen en weken, is echt heel slecht, ik weet wat het is en weet wie het zegt, 't is makkelijker gezegd dan gedaan hoor.

Vanmiddag is een vriendinnetje van me bij me geweest en zijn we heerlijk wezen picknicken aan het Veerse Meer, heerlijk genoten van de zon en echt kunnen ontspannen, beetje verbrand, thuis gekomen samen met haar en mijn lief die inmiddels ook thuis was een roséetje gedronken, want ik vond dat we dat wel hadden verdiend!

Ik denk aan je en tot horens!

Veel liefs van Pleun

He lieve Ibbeltje,

Eindelijk is dan nu voor jou het moment aangebroken....twee kleine emmys in je buik. Nu hopen dat ze het goed naar hun zin hebben, komende 9 maanden.
Ik hoop voor een mooi "moederdagkado" voor jou!!!

Heel veel sterkte voor de komende wachtweken (die ik zelf vaak nog het zwaarst vind van het hele ivf gebeuren.....echt om gek van te worden al die spanning/onzekerheden maar ook de hoop. Je slingert vaak van de ene naar de andere emotie GGGRRRR) Maar..hopelijk is het dit keer toch echt raak voor jullie.

Liefs indy

Terug
Bovenaan