Jippie ...... goed nieuws !!!!!!

Hallo allemaal,

Na twee en een half jaar hebben wij eindelijk goed nieuws !!!!!

De operatie van mijn vriend is GESLAAGD     !!!!

Gisteren kregen we de uitslag van het zaadonderzoek, en het is echt perfect, de gyn wist niet wat hij zag. Mijn vriend zit 4x boven het gemiddelde nu van wat normaal is.

Het is echt geweldig allemaal, en dat op mijn verjaardag  Dus gisteren een lekker feestje gebouwd !!!!

De gyn. laat ons 3 maanden met rust want hij heeft het gevoel dat we dan wel zwanger kunnen zijn en anders moeten we toch nog terug komen. De gyn. zei nog ik wil je dus niet meer zien voor een afspraak (ivm niet zwanger kunnen worden) maar ik wil je pas zien als je hier staat met je potje ochtendurine als je 1 week overtijd bent.

Haha wat een lieverd !!

Mijn vriend is ook helemaal in zijn nopjes en opgelucht dat de operatie goed gelukt is en het niet voor niets is geweest.

Super misschien zijn we binnen deze 3 maanden wel zwanger .... ik kan niet wachten !!!!

Petra: Hoe is het met je .... hou je de spanningen nog een beetje in bedwang? oh ik hoop zo voor jullie dat het goed is .... we duimen voor jullie .... succes maandag.

Verder voor iedereen heel veel succes !!!!!
Liefs Belinda.

Hoi belinda

Gefeliciteerd hopelijk ben je nu snel zwanger... Maar dat laat je ons vast even horen .
Dit is vast het mooiste verjaardagskado van de afgelopen jaren bij elkaar....

groetjes rozemarijn

Eindelijk weer een positief berichtje hier. Wat fijn voor jullie en ik hoop dat het de komende tijd gewoon gauw raak is! Zonder kunst- en vliegwerk in ieder geval! groetjes

Terug
Bovenaan