jippie hij rolt

A

Anoniem

Guest
hoi hoi meiden

sverre is nu 4.5 maanden en zaterdag lag hij opeens op zijn buik terwijl ik hem op zijn rug had neergelegt. en vanavond ook van buik naar rug zo mooi om te zien.

doen jullie kindjes het ook al?

nog even een vraagje hij is ook een soort aan het buik spier oefen dus hooft omhoog en voeten ook. is dit normaal? of wil hij gewoon de buiten wereld zien wat er gebeurt?

nou doei doei lucy mama zo trots als een pauw hahhhhh.

Gefeliciteerd wat leuk!
Ook knap zeg bij 4,5 maanden!

Thijs is net 5 maanden en is er ook mee bezig, maar het lukt hem nog niet echt. Wel heeft hij ook de hele tijd zijn voeten in de lucht, ziet er erg grappig uit!

Groetjes Jessy

Ja mijn zoontje van 4 en halve maand doet het sinds zondag ook
Hij was er al een hele tijd bijna en zondag is het hem gelukt!! Hij is inderdaad ook net begonnen met steeds hoofdje optillen en rechtop willen zitten. Lekker eigenwijs en alles willen zien!

Wat een leuke tijd hè!

Hoi meiden,

Mijn dochter is nu 12,5 week oud en ze wil constant zitten. Dus aan de handjes omhoog getrokken worden. Ook op haar buik liggen met een rolletje onder haar borst waardoor ze goed rond kan kijken vind ze geweldig.
En ze zet zich steeds af als ik haar op de voeten neerzet. Volgens mij is ze er snel bij. Vergeleken met mijn zoontje toen (is nu 3 jaar).   En ze pakt ook gericht de knuffels aan om ze te bekijken. Leuk is dat hè? Hoe ze zich nu ontwikkelen.

Groetjes,
Rosanne

Terug
Bovenaan