Jippie!!! Ik heb zere borsten!!!

A

Anoniem

Guest
Haha wat een opening he??
Als ik hiermee niet jullie aandacht krijg........

Maar anyway.....
Ik heb dus zere borsten...... Ik heb dit een aantal keren gehad vanaf mijn eisprong, dus nu hoop ik als een idioot dat het betekent dat ik mijn ei gehad heb..... Ik zit nu op dag 18, dus misschien wordt mijn cyclus weer ietsje korter. Misschien dan weer 31 of 32 dagen ipv 37. Nu dan dus maar weer afwachten... We hebben er flink op los geklust van de week. Ook omdat we niet aan het zzwanger worden dachten, maar gewoon een beetje aan lummelden.

Hoop maar dat mijn cyclus korter wordt.
Ik hoef niet eens zwanger te zijn, als ie maar korter duurt......
Duimen jullie met me mee??
Liefs en dikke kus Annet

hee annet

nou meid zoals jij je voelt zo voel ik me ook...ik hoop ook dat ik een kortere cyclus heb en als dat zo is dan ben ik daaar heeel erg blijjj meee!!!!!!

dus ik duim voor jou duim jij voor mij

liefs tobi

ow joepie ...zere borsten!!!!!
hihihi......tis weer spannend!!
(temp je nou nog?)

weetje.......ik wil ook zere borsten!!!!!!!!

hahahaha....

nou succes met weer afwachten....let's hope the best of it!!

liefs Bri

Hoi,

Ik wil (eenmalig!!) een 'innige'omhelzing met de wc-pot, jullie begrijpen vast wel wat ik bedoel. Dan zou het pas duidelijk zijn, alhoewel kan het dan ook weer een griepje zijn. Dan doe mij maar een innestelingsbloeding, duidelijk rozig slijm dat er na 1 dag alweer mee stopt!!!
Maar wat krijg ik? Groenig slijm die volgens mij vaak de voorbode is van ongesteld worden!! Wachten af. Gisteren ongi-pijn, vandaag eigenlijk niet. Voel me wat duizelig, zal wel weer psychisch zijn. zucht, zucht, zucht. Dag 26 vandaag. cyclus varieert van 28 - 32. nog een aantal dagen te gaan dus.
Hou jullie op de hoogte en voor de dames met zere boobies!! toi, toi, toi!

Groetjes   Ineke

jazeker, met dit onderwerp trek je wel de aandacht!
Ik zit ook op dag 18 en als ik zere borsten had (ik voel er regelmatig eventjes aan om te testen, hihi) zou ik ook zo’n bericht plaatsen hoor. Klinkt goed hoor Annet!

Liefs

Terug
Bovenaan