jippie!! ik ook....!!!!

Hoi allemaal, Ik ben marieke, 27 jaar en ben a.s. dinsdag 5 weken zwanger!!!! Nog heel erg pril maar heeeeeeeeeeeeel erg blij!!!
weet gewoon niet waar ik het zoeken moet, wanneer ga je een buikje krijgen,wanneer moet ik zwangerschapskleding gaan kopen, yes, babykleertjes kopen! kaartje uitzoeken, namen weten we al maarja, het is altijd leuk om toch nog even te kijken.Hoe ga ik het op mijn werk vertellen en wanneer vertel ik het mijn familie, wat voor meubels wil ik in de babykamer.......bla bla bla en ga zo maar door!!
Een geruststelling.......Ik ben zeker niet de enige!! ha ha
leuk om dit allemaal met jullie te delen.

hoi marieke,

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom bij de club!!
en nee je bent inderdaad niet de enigste. ik ben nu 7 weken zwanger van de eerste en heb ook al over veel dingen nagedacht/gepiekert.ik vind het soms ook moeilijk om te geloven dat het echt zo is, ondanks de misselijkheid,moeheid en pijnlijke borsten. als het goed is zien we dinsdag op de echo dat het  echt zo is. verder wil ik de eerste 3 maanden afwachten voordat ik dingen ga regelen of kopen.  voor mij is dat  niet zo hele moeilijk, omdat wij straks nog 3,5 week op vakantie gaan. het moeilijkste vind ik nog dat we hebben besloten om het pas na de vakantie te vertellen, om niemand ongerust te maken. het belangrijkste is dat je vooral geniet van deze bijzondere tijd!!

Hey Afke,

Gefeliciteerd!!! Welkom.
Ik loop maar een paar dagen op je vooruit. Spannend en pril. Ik heb een zoontje van 2 en heb in maart jl. een miskraam gehad na 12 weken. Nu in ronde 5 weer zwanger gelukkig.
Heb jij al zwangerschapskwaaltjes???

Grtz Linda

Hey Marieke,

Van harte!! Op Internet en in de boekjes is vanalles te lezen, gelukkig heb je nog een week of 35... ;-)
Geniet ervan, wat een wonder he....

Groetjes Jannie

hey marieke,

Ik ben net als jij aanstaande dinsdag 5 weken zwanger.vindt het allemaal nog een beetje vreemd maar wel super leuk.het liefst zou ik het echt tegen iedereen willen vertellen, maar ik weet dat dat niet verstandig is! Ik ga maandag even bij de huisarts langs en daar zal ik wel wat meer informatie krijgen over bepaalde dingen.
groetjes miranda

hoi meid,
gefeliciteerd, gaaf he, dat je daar al lekker mee bezig bent! dat doe ik ook hoor. Mijn babykamer is al drie keer ingericht in mijn hoofd en ik zit al op internet te struinen naar een kinderwagen  sommigen zullen zeggen veel te snel, maar dat interesseert me niks, op deze manier ben ik er lekker mee bezig! en jij ook zo te horen, ga vooral zo door en geniet er van!

Terug
Bovenaan