jippie ikl ben groot genoeg

Zoooo... wat een ambities... zo jong en dan al piloot willen zijn!!
Haha... erg leuk gezicht zeg!

Doei

Simone

wat een leuk ding ! waar hangt ie nou aan ? aan het plafond of zo ?

Wat een leuk ding, heb ik nog nooit gezien, grappig en volgens mij vind hij het zelf ook erg leuk

Groetjes Monique

het is een ding aan een veer, lekker srpingen dus, normaal hang je hem in de deurpost maar onze zijn erg zwak dus heeft mijn man zelf wat gemaakt voor aan het plafon waar normaal de schommel hangt

heb je een schommel in de woonkamer ??? mijn ouders vroeger ook ! maar ja, die hadden 5 kinderen, dus dan moet je iets natuurlijk hahhahahh

wat leuk, haha ! en wat goed dat je man daar zo handig in is. Een schommel in de woonkamer, dat lijkt me ook geweldig (en yanick ook, denk ik)!

Wij hadden voor Rachel toendertijd ook een haak in het plafond met een schommel eraan. We woonden toen nog in een heel klein eengezinswoninkje en als ze uitzwaaide ging ze net niet door de ruit zeg maar. Hier hebben we plek zat en ik weet zeker dat de schommel ook weer van zolder komt als hij goed kan zitten. Tot die tijd schommelt danny in de schommel van maxicosi. dat ding heb ik pas voor 20.00 euro op marktplaats gekocht, ideaal voor als je aan het koken bent.

groetjes irene

Terug
Bovenaan