Jippie klusjes gedaan en leuke dingen gedaan!

A

Anoniem

Guest
Hoihoi,

We hebben vandaag de kastjes die nog in de babykamer stonden weggehaald. Dus we kunnen daar aan de gang om te schuren en de laatste behanglijmresten weg te halen. Daarna komt er iemand stucen en dan kunnen we het schilderen of behangen.

Verder de schuur echt helemaal opgeruimd, dan gaat mijn man woensdag alles naar de stort brengen.
En vanavond lekker bij een collega van Dennis gegeten en Feline heeft een potje gegeten en een beetje mee gegeten. We hebben geen meeneemkinderstoel, dus ze heeft bij mij op schoot zitten eten, ging erg goed.
Wel ging ze steeds aan dingen zitten wat niet mocht, dus moest haar veel corrigeren. Vond het wel vervelend eigenlijk omdat je bij iemand anders bent, maar ik heb het wel gewoon gedaan.
En op een gegeven moment ging ze weer lief spelen omdat ik toch volhield.

Morgen hebben we een feestje van vriend van Dennis zijn oma, die wordt 86 of 87 en die viert het in een buurthuis. We geven een mooie foto van Feline in een lijstje, hebben ze nog helemaal niet dus hoop dat ze er blij mee zijn.

En maandag natuurlijk de echo!! Heb er al zin in en ik weet nu bijna zeker dat ik wel ga kijken of het een jongen of meisje is. Zeker omdat we echt geen jongensnaam weten.

Oh ja en mijn man heeft aan zijn zus (toen hij donderdag met haar naar de bios was) de meisjesnaam gezegd...... Baal er wel van, maar ja ik weet hoe zij het makkelijk kan ontfutstelen....En hoe moeilijk hij zijn mond kan houden.
Hopelijk kunnen we het verder wel voor ons houden, maar ik weet bijna zeker dat mijn schoonouders het nu ook al weten.

groetjes Maris

jullie zijn dus heerlijk bezig geweest...

heel veel plezier met de echo morgen....

(balen dat je man zich heeft versproken,nu maar kijken of het toch geen jongetje is!)

en gefeliciteerd met oma....

Ja jammer, maar ja ik had het kunnen weten.... En als ik morgen de echo heb gehad post ik uiteraard meteen een berichtje!
Dank je wel! We gaan over een uurtje lekker weg, Feline ligt nu nog te slapen, dus zodra ze wakker is gaan we naar het feestje.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan