Jippie, Lyanne is zinderlijk!!

Hoi meiden,

Ben zo trots op m'n meisje!!

Gisteren heb ik een stapeltje onderbroekjes en pyamabroekjes beneden klaar gelegd.
Tegen Lyanne gezegd dat ze geen pamper meer aan kreeg.1x heeft ze in d'r broek geplast en daar schrok ze flink van. Vanaf toen iedere keer op de wc geplast, ze zegt het netjes als zemoet plasse.Alleen 's avonds nog een "ongelukje" gehad. 's Nachts nog wel een pamper, daar begin ik over een paar weekjes mee.

Scheelt ook weer in de portemonnee!!

Groetjes, een hele trotse Marieke

Goed zo Lyanne !!
Wat kun je dan trots zijn op zo'n klein mensje !!
Milan plast en poept ook al een paar weekjes keurig op de wc/pot, maar s'nachts plast hij nog vrolijk in zijn luier en ach, dat komt vanzelf wel. Nachtzindelijk worden duurt vaak het langst...

Groetjes

Wat knap zeg! Kan me voorstellen dat je trots bent.
Ik dacht toen ik je verhaal las, laat ik ook de stoute schoenen aantrekken en Wieteke ook stimuleren om zindelijk te worden.
Heb ook een stapel onderbroekjes gekocht en ze vond ze direct reuze interessant (alhoewel ze eerst dacht dat zwembroekjes waren geloof ik, ze wilde ze aan in bad....). Maar goed, haar maar even herinnert aan het feit dat mama ook een onderbroek aan heeft en toen kreeg ze daar zelf ook wel zin in. Dus direct broek uit en luier uit en in haar onderbroek. Ze vond het fantastisch en hij ging steeds aan en weer uit. Alleen toen ze na 3 kwartier een plas deed, schrok ze daar kennelijk zo van dat ze direct weer een luier aan wilde. Heel jammer! Ben dus bang dat ik voorlopig nog even aan twee luierkinderen vast zit.
Als je nog tips hebt, heeeeeel graag!

Groetjes
Geeske mv Wieteke & Freek.

Zo! Goed hoor!
Fabio heeft periodes » zo wil hij wel op de " grote mensen wc" of potje en dan weer een hele tijd niet....
Maar misschien moet ik het ook maar eens proberen zonder luier...

Groetjes van Cissy

wat goed zeg!
Mila doet zo nu en dan op de pot,maar ze geeft het nog niet zelf aan.wel als ze een vieze luier heeft..ga er binnenkort ook maar eens gerichter mee oefenen.scheelt een bak met geld he..
Ik zou ook beretrots zijn!
groetjes piewie.

Wat goed zeg!

Hier ook min of meer weer aan de oefen..   tijdje niks mee gedaan dus dan kun je weer van voren af aan beginnen. Maar heb, vooral nu, geen haast.   (of is mama lui?? euh,.. hihi) Komt vanzelf wel een keer..

Esmé mv Kay en ???

(31.3 wk zwanger)

Terug
Bovenaan