jippie net positief getest maar nog zo onzeker

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Ik heb net een hele lichte positieve test gehad, wel heel erg licht maar een plus is een plus, maar ben wel erg onzeker, heb eigenlijk weinig klachten, last van mn buik een ongi gevoel en last van mn onderrug, hoofdpijn maar geen zere borsen.
ben nu 3 dagen overtijd.
Is dit normaal dat je niet zoveel klachten hebt??
Ben echt bang dat het mis gaat we zijn al een jaar bezig om zwanger te worden van de eerste en nu is het dan zover.
Heb de test nog steeds liggen en het streepje word steeds duidelijker en blijft staan.

Groetjes miranda

hoi

de echte klachten gaan nog komen wees maar niet bang,is normaal,maar het kan ook zijn dat je helemaal niet ziek bent ervan of juist wel is voor iedereen verschillend,ik ben zelf 13 wk zwanger en heb ook niet zoveel klachten gehad en het word nu steeds minder alweer dus das wel lekker.succes en dat het goed mag blijven gaan.gr wendy

Hoi,

gefeliciteerd. Ik kan me voorstellen dat het een heel onwerkelijk gevoel is. Je hebt een positieve test maar je voelt je nog hetzelfde als daarvoor. Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik, op een blaasontsteking met 36 weken na, nergens last van gehad. Geniet er lekker van. Het wordt waarschijnlijk pas echt als je een echo hebt gehad en je begint te groeien.

Groetjes van Marloes

Hi Miranda,

Ik heb hetzelfde! Ik heb mijn test vanochtend gedaan en die was ook licht (ben waarschijnlijk 2 dagen overtijd, of 1).

Maar het was wel de bevestiging op wat ik eigenlijk toch al wist. Al moet ik wel zeggen dat ik ook nog mijn twijfels blijf houden. Maar dat zal er wel bij horen het is ook zo onwerkelijk... (het enige wat ik heb zijn gespannen borsten en verders ook niets)

Maar gefeliciteerd!!

Liefs Silly

Bij mij begonnen de echte 'klachten' pas toen ik een week of 7 zwanger was!! Dus maak je niet druk...en er zijn zelfs mensen die nergens last van hebben..

VAN HARTE PROFICIAT in ieder geval!1

X Saskia

Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!! Ik was in het begin ook heel onzeker. Zodra je wat verder in de zwangerschap bent gaat dit wel over.
Geniet ervan!

Liefs Suus

hoi,

Bedankt allemaal voor de reacties ik zal er van gaan genieten, het maakt me een stukje geruster.

Groetjes

hallo

ik weet nu een week dat ik zwanger ben
hoever precies weet ik niet
waarschijnlijk al een week of 9
ik merk echt helemaal niks en geloof het ook nog niet echt
ik denk dat dat pas komt als ik de echo 11 juni heb gehad
het is wel verschrikkelijk spennend allemaal

Terug
Bovenaan