JIPPIE ONZE LIEVE KLEINE MEID IS VANDAAG JARIG

Heeee lieve Meiden,

Vandaag is onze lieve kleine meid jarig, en zij is alweer vijf jaar geworden, vijf jaar geleden lag ik in het ziekenhuis te bevallen vanhaar, en hebben ze haar met een spoed keizerssnede eruit gehaald, wat gaat de tijd alweer snel..

Vier vriendinnetjes van haar komen bij haar op haar verjaardag, het wordt een spelletjes middag, heb van alles en nog wat gekocht, een dartbord waar ze ballen tegen aan moeten gooien met klittenband, en twee plastic ballen om pionnen om te gooien, en schieten op een doel, en haar walvisbad blazen we op zodat de kleintjes lekker kunnen zwemmen met die warmte.. Verder heb ik een grabbelton gemaakt waar ze de prijsjes uitmogen halen.. je moet creatief zijn.. We hebben er heel veel zin in.

Vanochtend was zij helemaal onder de indruk van de versiering, ze heeft twee prachtige ballonnen meegenomen op de fiets naar school, ze vond het in ieder geval helemaal geweldig, dus met een grote smile naar school..

Het is vandaag weer een mooie dag ga er allemaal lekker van genieten..

Heel veel liefs van een blije Mickey

Mick,

Van harte gefeliciteerd met jullie alweer grote meid I.

zal vast een hele leuke dag worden, het weer zit je in ieder geval meer dan mee!

Leuk hoor gewoon gezellig spelletjes spelen, grabbelen en een zwembadje doet t met dit weer natuurlijk ook goed.

Geniet er maar lekker van ......................

Knuffel.

Cynthia

HIEP HIEP HOERA

Wel gefeliciteerd hankie pankie sjang hai happy birth day to you....

Maak er een gezellige dag van met het mooie weer moet dat vast lukken....

groetjes rozemarijn

Heeee lieve Meiden,

He he he, lig nu uiteindelijk op bed.....

Het was een erg leuke dag, de vriendinnetjes van ons kleine meissie vonden het ook helemaal geweldig, vooral het houten huisje wat zij gekregen heeft, beschilderd en helemaal in elkaar gezet staat het mooie houten speelhuisje in de tuin. De kindjes speelden boef en politiemevrouw, en de politiemevrouwen moesten de boeven pakken en opsluiten in het huisje, echt zo leuk om naar vijf jarige en vier jarige te luisteren die hebben zoveel fantasie..

Verder natuurlijk een rond plastic badje opgeblazen waar de vijf meisjes lekker verkoeling konden vinden, het dartbord was ook een groot succes en vooral grabbelen in de grabbelton daar waren ze helemaal weg van..

Het was een geweldige dag, super mooi weer natuurlijk, en nu ligt de kleine meid lekker te slapen en  te dromen van haar geweldige verjaardag, manlief ligt ook al op 1 oor. en ik ben nog even aan het genieten van niets doen, en jullie verhalen te lezen hier op ons forum..

Verder maak er een hele mooi weekend van..

lfs Mick

Hailo,

Ook nog gefeliciteerd met jullie kleine meid!!! Leuk om te lezen hoe crea bea je bent geweest met haar verjaardag!!! Je bent volgens mij een erglieve moeder!
Geniet inderdaad van het weekend!!!!

dikke knuf Sjanneke

Terug
Bovenaan