Jippie!! Ook ik ben zwanger ;-)

Hai allemaal,

Ik heb een klein weekje de tijd genomen om aan het idee te wennen, maar ik voel me vandaag zo extreem gelukkig en roze wolkig, dat ik me hier durf te melden.

Inmiddels ben ik 4 weken en 5 dagen zwanger en ik kijk met smart uit naar de komende weken en maanden. Ik hoop zo dat alles goed zal gaan!! Mijn man en ik zijn vorig jaar in oktober getrouwd en we wisten van te voren al dat dat ook het moment zou zijn waarop we zouden gaan proberen. Hoewel de rondes in slowmotion voorbij leken te gaan, mogen we echt niet klagen: ronde 4 was raak!

Nu wachten we af. Vandaag voor het eerst sinds een aantal dagen weer eens een test gedaan. De streep die vorige week nog licht was, is inmiddels mooi roze/paars. De zon schijnt. Ik voel me goed. Heb zin in gezond. Voel me op en top vrouw. Zou er voor tekenen om me zo te blijven voelen.... maar de kwaaltjes starten vaak pas rond week 6 hè? ;-)

Alle zwangeren hier gefeliciteerd. Het lijkt me leuk om jullie ervaringen de komende tijd een beetje te volgen.

Kom maar op met die dikke buiken! :)

Groetjes,
Melian

 
Gefeliciteerd!!
Tja, kwaaltjes... de een heeft er meer last van dan de ander, ik ben bij geen van mijn zwangerschappen (ben nu 31 weken zwanger van mijn 6e) misselijk geweest.Bij de tweeling had ik zwangerschapssuiker en een dag last van opgezette voeten. Wel bij allemaal last van maagzuur en bij deze heel erg moe, maar ja wat wil je met een druk gezin en ben ook al een beetje "oud" 39 jaar.
 
Gefeliciteerd en geniet maar lekker van die roze wolk, de kwaaltjes kunnen met 6 weken ongeveer beginnen maar dat hoeft idd niet.
Bij mijn eerste 2 ben ik zo verschrikkelijk misselijk geweest dat ik bij de eerste zelfs 13kg was afgevallen en toch een kern gezonde zoon baarde.
Nu ben ik 8 weken zwanger en heb nergens last van, het is dat de echo een kloppend hartje liet zien anders had ik het echt nog niet kunnen geloven.
Elke zwangerschap is dus echt anders.
Dus geniet er van, het is zo bijzonder.

Groetjes
 
he meis, gefeliciteerd, en kwaaltjes ja ieder zwangerschap is anders, bij mijn eerste had ik nergens last van, en nu ben ik heel de dag door misselijk.

dus je weet het nooit.

veel s6 ermee en ga er lekker van genieten
 
Gefeliciteerd Melian!!! Grappig dat je schrijft dat de tijd gedurende jullie pogingen in slow motion verliep... Erg herkenbaar... Vind dat ook nu, die eerste weken van de zwangerschap (ik ben 6 wkn nu) terwijl normaal gesproken de weken voorbij lijken te vliegen... Nu ff niet...;-)
 
Dankjulliewel voor de lieve berichtjes.

Wat betreft de kwaaltjes... ik wacht gespannen af wat er nog voor me ligt. Het lijkt me wel leuk om wat meer bewijs te gaan voelen voor de zwangerschap. Het is nu nog zo onwerkelijk dat er iets in me groeit. Gisteren, met de zon in mijn gezicht, voelde ik me even met z'n tweetjes. Vandaag voelde ik me gewoon weer mezelf, alleen dan de iets vermoeide versie, haha!

Ik denk dat je m'n gevoel heel goed kan plaatsen mickey :) Op dit moment beleef ik week 4, dag zes, uur 20, minuut.... Pfffff! Vandaag een afspraak gemaakt met de verloskundige voor over vier weken. Het lijkt nog zo lang. Aan de andere kant komen deze dagen waarin deze zwangerschap nog zo pril is natuurlijk nooit meer terug. Genieten dus!!

Waren jullie allemaal erg gespannen in de eerste periode, of was er bij jullie vrij snel sprake van 'de wolk'? Gek als je niet zo goed weet hoe je je moet voelen zo in het begin. :)


 
Terug
Bovenaan