Jippie, ook zwanger

Hallo dames,

Ik mag me ook aanmelden voor de oktobermama's.

Ik ben Iris, 31 jaar en woon in het zuiden van het land. Samen met mijn vriend hebben we al een dochtertje van bijna 4. Heb toen bij de meimama's 2008 meegekletst.
Volgens de berekeningen, zou ik 12-10-2012 uitgerekend zijn. Bij Evy was ik 2 dagen overtijd.

Ik heb vanmorgen stiekem getest, mijn NOD is eigenlijk pas vrijdag, maar ik wilde gewoon niet meer wachten, want het voelde gewoon heel goed. Ik meende afgelopen weekend de innesteling ook te voelen.
Ik heb mijn vriend net ingelicht, hij was een beetje overdonderd, maar wel blij. Hij had zich er wederom op ingesteld, dat het wel even zou duren, eer ik zwanger zou zijn. Maar wederom gaat het heel snel. Bij Evy was ik na een pilgebruik van meer dan 10 jaar, binnen 2 maanden zwanger en nu na het verwijderen van het spiraaltje gelijk de eerste ronde raak.

Bij Evy hebben we het vrij snel aan iedereen verteld, maar nu willen we wachten. Vooral voor Evy. Het plan was (daar we er vanuit gingen niet meteen zwanger te zijn), om het dan met haar verjaardag in mei te vertellen. Het zal nu even kijken worden, of we dat gaan halen. Anders zal het waarschijnlijk eind maart worden met mijn verjaardag. Ik heb het wel aan mijn beste vriendin verteld, zij is nu ook zwanger.

Ik hoop gezellig met jullie hier al onze ervaringen te kunnen delen, en voor iedereen een goede zwangerschap.

Groetjes Iris mv Evy en ??

Terug
Bovenaan